شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی کانال‌های دفع آب‌های سطحی درگهان

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات اجرایی کانال‌های دفع آب‌های سطحی شهر درگهان و زیباسازی فضای روستاهای تحت پوشش این مدیریت خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی کانال‌های دفع آب‌های سطحی درگهان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سلکی با اشاره به اولویت‌های اجرایی این مدیریت برای تأمین آسایش روانی شهروندان و امنیت فیزیکی محلات شهر عنوان داشت:  پروژه ساخت پنج نوع کانال برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی از نقاط حادثه‌خیز و مختلف سطح شهر درگهان آغاز شد.

وی ادامه داد: ساخت این کانال‌ها آمادگی ما را برای مقابله با سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های شدید افزایش می‌دهد.

 به گفته سلکی، عملیات زیباسازی میدان‌های شهر درگهان و روستای هلر هم‌زمان با زیباسازی محوطه زندان روستای هلر نیز درراستای ارتقا فضاهای شهری در دست اجراست.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با تأکید بر این مطلب که امروزه  فضاهای شهری فقط مسیر تردد هستند و کمتر پاسخگوی نیازهای بصری، روانی  و اجتماعی انسان می‌باشند افزود: تلاش ما برای ایجاد فضایی مملو از آسایش عمومی و آرامش خاطر برای افرادی است که در این شهر زندگی می‌کنند و ما در قبال آن‌ها مسوولیت داریم.

سلکی همچنین به موقعیت گردشگری این منطقه اشاره کرد و گفت: شاخصه‌های بصری محیط شهری و روستایی به ایجاد جذابیت و جلب‌توجه گردشگران نیز کمک کرده و با به وجود آوردن عرصه‌های خلاقانه در ثبت خاطرات شاد و درنتیجه معرفی بیشتر جزیره مؤثر خواهد بود.

شایان ذکر است، درگَهان در 20 کیلومتری غرب شهر قشم یکی از مهم ترین شهرهای تجاری جنوب کشور بوده  که همه ساله پذیرای موج جمعیتی است که با هدف خرید کالا از نقاط مختلف کشور به این شهر سفر می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied