شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

رونمایی لندروور از رنجروور و رنجروور اسپرت 2021

جگوار لندرور با شیوع ویروس کرونا به مشکلات مالی زیادی دچار شده و احتمالا تولید برخی خودروها را متوقف می‌‌کند

رونمایی لندروور از رنجروور و رنجروور اسپرت 2021

به گزارش شمانیوز به  نقل از موتوروان، جگوار لندرور با شیوع ویروس کرونا به مشکلات مالی زیادی دچار شده و احتمالا تولید برخی خودروها را متوقف می‌‌کند، با این حال لندرور رنجرور و رنجرور اسپرت در این دسته قرار نمی‌گیرند و مدل 2021 آن‌ها رونمایی شده‌اند.

رنجرور عادی برای مدل 2021 با موتورهای 4، 6 و 8 سیلندر بنزینی و دیزلی به همراه پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی وارد بازار می‌شود.

موتور 6 سیلندر دیزلی این خودروی شاسی بلند انگلیسی 254 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و بالاترین مدل با موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری قدرتی برابر با 557 اسب بخار دارد. اگر مدل پلاگین هیبریدی آن را بخواهید، P400e PHEV با قدرت 398 اسب بخار و گشتاور 640 نیوتن را سفارش دهید.

امسال رنجرور 50 سالگی خود را جشن می‌گیرد و SUV لوکس آن در سه نسخه اضافه شامل HSE Westminster Edition، SVAutobiography Dynamic Black Edition و Autobiography Fifty Edition وارد بازار خواهد شد که البته نسخه آخر به نشانه معرفی نسخه اصلی رنجرور در سال 1970، تنها در 1970 نمونه به تولید می‌رسد.

این بهبودها در رنجرور اسپرت مدل 2021 نیز اعمال شده‌اند و شاید مهم‌ترین آن‌ها، عرضه این خودرو در مدل SVR Carbon Edition باشد که ظاهر اسپرت‌تری نسبت به برادرش دارد. در این نسخه در مرکز کاپوت ورودی هوا با جنس فیبر کربن قرار گرفته و در کابین نیز از فیبر کربن استفاده شده است. این مدل رینگ‌های 22 اینچی براق مشکی رنگ دارد.

رنجرور اسپرت جدید نیز مانند نسخه استاندارد با موتورهای مختلفی وارد بازار می‌شود که بالاترین آن یک موتور 8 سیلندر 575 اسب بخاری دارد و به وسیله آن سرعت این خودروی شاسی بلند در مدت زمان 5.0 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

قیمت پایه رنجرور مدل 2021 برابر با 92 هزار دلار است که در این نسخه یک موتور 3.0 لیتری بنزینی قرار دارد. رنجرور اسپرت نیز با قیمت پایه 69,500 دلار وارد بازار خواهد شد.

  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied