شمانیوز
شما نیوز

با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

نخستین مسابقه ماشین های تیونینگ و آفرود قشم برگزار شد

نخستین مسابقه ماشین های تیونینگ و آفرود جزیره با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان به میزبانی باشگاه اتومبیلرانی آسمان قشم برگزار شد.

نخستین مسابقه ماشین های تیونینگ و آفرود قشم برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حامد الوندی، مدیرعامل شرکت ایمن گستر آسمان آبی قشم ضمن اعلام آغاز به کار باشگاه اتومبیلرانی این مجموعه گفت: میزبانی دورهمی ماشین های تیونینگ و آفرود جزیره باهدف ساماندهی این بازی های هیجان انگیز برای علاقمندان به این رشته ورزشی و طراحی یک مکان استاندارد و ایمن برای تماشاچیان این مسابقات صورت گرفته است.

وی با اشاره به برپایی دورهمی های غیراستاندارد در نقاطی مانند سایت جزایر ناز و سینما دریای شهر قشم افزود: این برنامه ها قرار است آخر هر هفته به صورت استاندارد در باند پروازی این باشگاه بعد از اتمام پروازهای تفریحی برگزار شود تا علاوه بر انسجام و نظارت مناسب بر شیوه برگزاری، تماشاچیان نیز از لذت هیجان این بازی ها در نهایت ایمنی و امنیت خاطر بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت ایمن گستر آسمان آبی قشم ادامه داد: این مجموعه با باندی به طول  650 متر قابلیت برگزاری مسابقات اتومبیلرانی را دارد و در طرح توسعه ای خود طول باند را به یک هزار و 200 متر خواهد رساند تا امکان میزبانی مسابقات بین المللی را نیز فراهم کند.

به گفته وی، فرودگاه تفریحی آسمان قشم تنها شرکتی است که پروانه بهره برداری اتومبیلرانی، سافاری و آفرود را در جزیره داراست.

در سالی که به شعار جهش تولید مزین شده، سیاست گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به مدیریت عاملی حمیدرضا مومنی، فراهم ساختن زمینه مساعد برای اشتغالزایی جوانان و توسعه صنایع ارزآور است که صنعت گردشگری یکی از پرجاذبه ترین آن ها می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied