شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

در سال جهش تولید مجلس از داخلی سازی حمایت می کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان می توانند در راستای خودکفایی، مشکلات و نیازمندی های خود را به کمیسیون صنایع و معادن اطلاع دهند.

در سال جهش تولید مجلس از داخلی سازی حمایت می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از سایپانیوز، فرهاد طهماسبی با اشاره به ضرورت حمایت از پروژه های داخلی سازی در صنعت خودروی کشور، تصریح کرد: پایان وابستگی به خارج و شرکت های خارجی در صنعت خودرو کشور امری ضروری است و از این رو خودروسازان می بایست با اتکا به شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان داخلی که امکانات و دانش خوبی در جهت ساخت قطعات مورد نیاز صنعت خودرو دارند در جهت اهداف و برنامه های بلند مدت خود گام های استواری بردارند.

 

وی افزود: مردم انتظار دارند که خودروهای ساخت داخل از کیفیت بالایی برخوردار باشند، لذا داخلی سازی باید به نحوی باشد که موجب افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان شود.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن، تحریم ها را فرصتی در جهت خودکفایی دانست و گفت: تحریم ها در روند فعالیت همه صنایع کشور تاثیر گذار بوده است اما باید بتوانیم تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و از داشته های خودمان بهره برداری مناسب کنیم.

 

وی افزود: خودروسازان با عملکرد خود اثبات کرده اند که در سخت ترین شرایط و بحران ها، قادر هستند بر مشکلات فائق آیند و با کمترین امکانات به راهی که در پیش گرفته اند ادامه دهند.

 

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزایش بومی سازی خودروهای ساخت داخل را ضروری دانست و گفت: افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت وظیفه خودروسازان است و در مقابل وظیفه مجلس شورای اسلامی ریل گذاری در جهت تسهیل مشکلات و کمک به حل بحران ها است.

 

وی ادامه داد: خودروسازان می توانند در راستای خودکفایی و در قالب کارگروه های تخصصی مشکلات و نیازمندی های خود را  به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کنند تا بتوانیم در سال جهش تولید به کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت از این بخش از صنعت حمایت مناسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied