شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیمه سلامت با ارائه خدمات بیمه ای گسترده امید را در دل مردم زنده کرد

امام جمعه باشت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه سلامت با ارائه خدمات بیمه ای گسترده و حمایت از بیمه شدگان امید را در دل مردم زنده نگه داشته است.

بیمه سلامت با ارائه خدمات بیمه ای گسترده امید را در دل مردم زنده کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبودی گفت : توجه دولت تدبیر و امید به امر سلامت  بسیار مؤثر بوده و این مساله یکی از اقدامات ارزنده دولت یازدهم است.

وی افزود: یکی از مؤلفه های اصلی و دستورات دین اسلام زنده نگهداشتن امید به زندگی و امید به آینده در دل مؤمن است که به حق می توان گفت بیمه سلامت با ارائه خدمات بیمه ای گسترده و حمایت از بیمه شدگان امید را در دل مردم زنده نگه داشته است.

امام جمعه شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دولتی موفق است که در همه زمینه ها، نگاه عادلانه به همه مردم و جامعه داشته باشد و در این خصوص در دولت تدبیر وامید در راستای نظام سلامت ،اقشار مختلف مردم در دورترین نقاط از تمامی خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار شده اند.

وی اظهار کرد : رضایتمندی ارباب رجوع ، صیانت از حقوق شهروندی آنان و حق برخورداری از سلامت یکی از مهمترین مسائل است که همواره باید مورد توجه خاص عوامل اجرایی قرار گیرد.

 امام جمعه باشت استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: شفافیت مهمترین عامل در بازدارندگی از فساد و همچنین ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به جامعه هدف است و با شفاف سازی قوانین و آئین نامه های  بیمه ای می توان بیمه شدگان را به حقوق شهروندی خود رساند .

عبودی تاکید کرد : با راه اندازی و تقویت سازمان الکترونیک ، هوشمند سازی ، تعامل و هم افزایی می توان هزینه های درمانی را کنترل کرد و خدمات پزشکی و درمانی متنوع تر و شایسته تری به بیمه شدگان ارائه داد.

امام جمعه باشت استان کهگیلویه و بویر احمد خدمات بیمه سلامت را ارزشمند وقابل تقدیر دانست وافزود: باید در راستای سبک زندگی سالم  وآشنایی جامعه  با نظام سلامت وارتباط بیشتر در این زمینه تلاش صورت گیرد وشعار پیشگیری بهتر از درمان در جامعه نهادینه شود تا موجب کم شدن هزینه های  درمانی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied