شمانیوز
شما نیوز

فروش چهار هزار میلیارد تومانی کگل در بهار

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست بهار پرباری را از نظر فروش پشت سر بگذارد و با ثبت فروش 40 هزار و 392 میلیارد ریالی، بیش از 37 درصد رشد را در فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

فروش چهار هزار میلیارد تومانی کگل در بهار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این شرکت که بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات سنگ آهن کشور است، در تولید کنسانتره آهن 32 درصد و گندله حدود 29 درصد سهم دارد. این شرکت با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در زمینه فرآوری سنگ آهن، قصد دارد زنجیره تولید خود را تا محصولات نهایی فولادی یعنی ورق ادامه دهد. همچنین برای جلوگیری از کاهش ذخایر سنگ آهن و اطمینان از وجود خوراک و مواد اولیه برای کارخانه‌های فرآوری، فعالیت‌های اکتشافی خود را افزایش داده است. کگل در بهار سال 1399 عملکرد نسبتا خوبی را در زمینه فروش برجای گذاشت و تولید این شرکت نیز علی‌رغم مشکلات به وجود آمده در اثر بیماری کرونا، تغییر محسوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نداشت.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سه ماه نخست سال جاری بیش از سه میلیون تن کنسانتره سنگ آهن، بیش از سه میلیون تن گندله و بیش از 30 هزار تن گندله ریزدانه تولید کرد. جمع تولیدات این شرکت در سه ماه نخست سال جاری به بیش از 6 میلیون تن رسید.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سه ماه نخست سال جاری موفق شد بیش از سه میلیون تن گندله، بیش از 38 هزار تن گندله ریزدانه و بیش از 389 هزار تن کنسانتره را به فروش برساند. این شرکت در بهار، موفق به فروش بیش از سه میلیون تن محصول شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانسته است در سه ماه نخست سال جاری از محل فروش گندله 37 هزار و 61 میلیارد و 97 میلیون ریال، گندله ریزدانه 179 میلیارد و 435 میلیون ریال و کنسانتره سه هزار و 152 میلیارد و 338 میلیون ریال درآمد کسب کند. جمع درآمد این شرکت در بهار سال جاری به 40 هزار و 392 میلیارد و 870 میلیون ریال رسیده است.

به این ترتیب، کگل در سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در فروش گندله با 47 درصد رشد، گندله ریزدانه پنج هزار و 300 درصد، کنسانتره 24 درصد کاهش و مجموعا 37 درصد رشد را تجربه کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied