شمانیوز
شما نیوز

مسیر دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به منظور تحقق دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ادامه توسعه زیرساخت های جزیره، مسیر دسترسی بندر صیادی روستای سلخ با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آسفالت شد.

مسیر دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، حسین ناصری نژاد با اعلام این مطلب عنوان کرد: این مسیر به طول ۱.۲ کیلومتر دسترسی صیادان، ساکنان جزیره و گردشگران را به صیدگاه و بازار ماهی فروشان  روستای سلخ آسان کرده و حمل و نقل محصولات شیلاتی را تسریع می بخشد.

وی افزود: بودجه این پروژه از محل اعتبارات مدیریت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم تامین شده و عملیات اجرایی نیز برعهده ما بوده است.

به گفته ناصری نژاد، عملیات زیرسازی این مسیر در تفاهم نامه ای توسط دهیاری روستای سلخ به انجام رسیده است.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بر اهمیت سرعت عمل در نقل و انتقال آبزیان صید شده به بازار مصرف تاکید کرد و گفت: آسفالت این مسیر، زمان رسیدن محصول به دست مشتریان را کاهش داده و به این ترتیب از افت کیفیت صید جلوگیری می کند.

روستای ساحلی سلخ در سواحل جنوبی قشم و به فاصله حدود هفتاد و پنج کیلومتری از شهر قشم قرار داشته و مردم این روستا عمدتا به شغل صیادی مشغول هستند. دو جاذبه طبیعی کاسه سلخ و بام قشم از ظرفیت های گردشگری این منطقه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied