شمانیوز
شما نیوز

حذف سرویس رمز یکبار مصرف برای برخی خدمات اینترنت بانک سینا

به منظور تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی با اینترنت بانک سینا، سرویس رمز یکبار مصرف برای برخی از خدمات این سامانه حذف شد.

حذف سرویس رمز یکبار مصرف برای برخی خدمات اینترنت بانک سینا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور کاربری آسانتر اینترنت بانک، کاربران برای انجام تراکنشهای خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات نیازی به استفاده از رمز یکبار مصرف (بلیط امنتی) ندارند اما برای ورود به سامانه اینترنت بانک و انجام عملیات انتقال وجه، استفاده از این رمز کماکان ضروری است.

 

خدمت رمز یکبار مصرف (بلیط امنیتی) اینترنت بانک در راستای اقدامات صورت گرفته از سوی بانک سینا برای افزایش ضریب امنیت و استحکام سامانه های اینترنتی و نرم افزارهای بانکی راه اندازی شده است.

 

نحوه استفاده از این خدمت برای کاربران اینترنت بانک سینا بدین صورت است که در هنگام ورود به سامانه یا انجام عملیات بانکی مختلف شامل انتقال وجه از سپرده (عادی، مستمر، پایا و ساتنا) یک رمز یکبار مصرف با عنوان بلیط امنیتی به شماره تلفن همراه مشتری که در بانک ثبت شده است، ارسال می گردد که با وارد نمودن این کد در قسمت مربوط به بلیط امنیتی، عملیات مربوطه انجام می پذیرد.

 

گفتنی است با استفاده از اینترنت بانک سینا، طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل انواع انتقال وجه، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت، خرید شارژ با سپرده و کارت، امکان پرداخت قبض با سپرده و کارت، تغییر نام کاربری و تغییر رمز عبور و بسیاری دیگر از خدمات در هر زمان و هر مکان قابل انجام است.

 

شایان ذکر است امکان تعریف سرویس اینترنت بانک و بازیابی رمز عبور به صورت غیر حضوری نیز به قابلیتهای سامانه اضافه شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied