شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

اختلال در سامانه کارگزاری آگاه کی تمام می شود؟

اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه مشکلات زیادی را برای کاربران این کارگزاری ایجاد نموده است.

اختلال در سامانه کارگزاری آگاه کی تمام می شود؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز،حدود یک ماه پیش بود که سامانه کارگزاری آگاه به دلیل بروز مشکلات فنی به طور کامل از دسترس کاربران خارج شد و خسارات زیادی را برای مردم به دنبال داشت.

مدیر عامل این کارگزاری همان زمان اعلام نمود که مشکل از سوختگی یکی از سخت افزارهای ذخیره سازی مرکز داده بوده که با تعویض قطعات مشکلات حل شده است.از آن تاریخ اما همچنان در بعضی اوقات روز این اختلال وجود داشته و کاربران امکان وارد شدن به سایت را پیدا نمی کنند.

از دیروز شنبه نیز این اختلال شدیدتر شده و برای ورود به سامانه معاملاتی این کارگزاری، کاربران بایستی به صورت مداوم و با صرف وقت زیاد،نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایند تا شاید بتوانند وارد سایت شوند.

وجود این مشکل خسارات مادی زیادی را متوجه سهام داران و کاربران این کارگزاری نموده است چرا که در دو روز اخیر کاربران نتوانسته اند معاملات مورد نظر خود را انجام دهند.

با توجه به اینکه در معاملات بورسی دقیقه ها هم تعیین کننده است و این اختلال خسارات قابل توجهی به کاربران تحمیل می کند،لازم است سازمان بورس و اوراق بهادار تهران وارد عمل شده و به صورت جدی از مدیران کارگزاری آگاه بخواهد که منافع کاربران را در اولویت قرار داده و نسبت به رفع مشکل سامانه خود اقدام نماید.

اما در پایان یک سوال همچنان باقی است:اختلال در سامانه کارگزاری آگاه کی تمام می شود؟!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied