شمانیوز
شما نیوز

رقابت تولیدکنندگان محتوا در جشنواره برندینگ گردشگری کیش

نخستین جشنواره برندینگ گردشگری در کیش به منظور برندسازی توریسم و با هدف حمایت از استارتاپ ها و تولیدکنندگان محتوای تبلیغاتی در حوزه گردشگری برگزار می شود.

رقابت تولیدکنندگان محتوا در جشنواره برندینگ گردشگری کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جشنواره برندینگ گردشگری کیش در بخش های آثار "رادیو، تلویزیونی، چاپی و محیطی، محتوای دیجیتال و فضای مجازی، کمپین ها و برندینگ با حضور اساتید و بزرگان صنعت تبلیغات، مدیران و مسئولین عالی رتبه کشور، شرکت های تبلیغاتی و سازندگان محتوای تبلیغاتی، روابط عمومی ها، آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری از 27 مرداد در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

 

"جشنواره تبلیغات کیش" از ابتدای تیر ماه با انتخاب و معرفی اعضای هیئت داوران این جشنواره و اعلام فراخوان آثار، فعالیت خود را آغاز کرده است و پس از اتمام زمان فراخوان، بررسی آثار ارسال شده به این دبیرخانه از ۲۷ تا۳۱مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت و به مقام نخست در هر بخش، تندیس جشنواره و به مقام های دوم و سوم دیپلم افتخار و لوح تقدیر اهداء می شود.

 

علاقمندان جهت شرکت در تمامی رشته ها و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره می توانند تا بیستم مرداد با مراجعه به آدرس وب سایت:Www.kishtaf.com نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. همچنین مقتاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره از طریق شماره تلفن 28428191 – 021 از ساعت 10 تا 17 به جز روز های تعطیل می توانند با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied