شمانیوز
شما نیوز

دور دوم فروش فوق العاده ایران خودرو تا چه زمانی ادامه دارد؟ + قیمت

طــرح فــروش فــوق العــاده مــحصـــولات ایــران خــودرو با قیمت قطعی از پنجشنبه ۹ مرداد شــروع شده و تا ۱۱ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشـت.

دور دوم فروش فوق العاده ایران خودرو تا چه زمانی ادامه دارد؟ + قیمت

شرکت ایران خودرو از پنجشنبه ۹ مرداد اقدام به ثبت نام متقاضیان برای فروش محصولات خود در مرحله دوم طرح فروش فوق العاده کرده است.بر اساس اعلام قبلی گروه خودروسازی ایران خودرو محصولات این کارخانه قیمت قطعی نداشتند اما با پیگیری‌ها مشخص شد این محصولات با قیمت قطعی به فروش می‌رسند.

پس از گذشت زمان ثبت نام، متقاضیان تماس گرفته و از عدم درج قیمت در این سایت شکایتی کردند مبنی بر اینکه در خبر اعلام ثبت نام، گفته شده که محصولات با قیمت قطعی به فروش خواهد رسید اما در سایت خبری از قیمت نیست و باعث سردرگمی متقاضیان شده است.

بعد از گذشت چند ساعت، برخی منابع غیررسمی خبر از اعلام قیمت محصولات ایران خودرو دادند اما این خودروساز همچنان اعلام قیمت قطعی نکرد. اکنون بعد از پیگیری‌ها قیمت قطعی به همراه جزییات خرید مشخص شده است.

متقاضیانی که در طرح‌های قبلی انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام کنند.

 

تاریخ و نحوه ثبت نام

طــرح فــروش فــوق العــاده (۳ مــاهه) مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطـابق جــدول ذیــل روز پنجشـنبه ۹ مرداد ۹۹ شــروع شده و تا ۱۱ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشـت. حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد

ایکو۱

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied