شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

از این بخر، موتور جستجوی قیمت کالاها

از این بخر مدتهاست که تغییر جهت مشتریان از خرید حضوری به خرید اینترنتی را بررسی کرده و با در اختیار گذاشتن ارزان ترین قیمت کالاها در اختیار مصرف کنندگان، در راه جلب رضایت کاربران از خرید اینترنتی گام بر می دارد.

از این بخر، موتور جستجوی قیمت کالاها

 

ارزان ترین قیمت دو کلمه ای  است که از زمان تولد اینترنت بارها و بارها در موتورهای جستجو تایپ و با هم جستجو می گردند و در حالی که شرایط اقتصادی نیز در کشور در موقعیت مناسبی نمی باشد، به طبع جستجو این عبارات به طور پررنگ تری به چشم می آید. اکثریت ما به دنبال کالاهایی می گردیم که از نمونه مشابه خود قیمت کمتری دارند، قیمت کمتر و کیفیت بهتر یک خرید عالی را رقم میزنند. از این بخر یک موتور جستجوی کالا می باشد که کالاهای تمامی فروشگاه های اینترنتی را جمع آوری کرده و به کاربر ارائه می دهد.

 

57 - Copy

 

از این بخر

 ارزان ترین قیمت همه فروشگاه های اینترنتی در از این بخر

از این بخر مدتهاست که تغییر جهت مشتریان از خرید حضوری به خرید اینترنتی را بررسی کرده و  با در اختیار گذاشتن ارزان ترین قیمت کالاها در اختیار مصرف کنندگان، در راه جلب رضایت کاربران از خرید اینترنتی گام بر می دارد.

این سایت سازوکاری که در پیش گرفته است برخلاف سایر فروشگاههای اینترنتی می باشد؛ آنها هریک فقط متکی به معرفی کالاهای خود هستند؛ لذا تنوع محصول و قیمت محدودی دارند، شما وقتی به دنبال کالایی در این وب سایت ها بگردید و آن کالا موجود نباشد، و یا مدنظرتان قرار نگیرد، باید به سراغ فروشگاه اینترنتی دیگری بروید. اما از این بخر کار شما را راحت کرده است؛ این سایت لیست کالاهای فروشگاه های همکار خود را در یک جا جمع نموده و دسته بندی کرده است. شما کالای مورد نظر خود را در قسمت جستجو کالا تایپ می کنید و بعد لیستی در مقابل دیدگان شما قرار می گیرد؛ می توانید جهت خرید یخچال فریزر ساید بای ساید به دسته بندی مربوط به آن مراجعه کنید و با لیستی از کالاهای مربوطه از فروشگاه های اینترنتی مختلف مواجه شوید. در این لیست کالاها با قیمت های متفاوت و برندهای متفاوت همراه با ذکر نام فروشگاه و مشخصات  کالا به طور کامل وجود دارد و حتی نمودار تغییر قیمت دیده می شود.  وقتی مصرف کننده وارد سایت از این بخر می شود و از طریق موتور جستجوی کالا دنبال ارزان ترین قیمت می گردد، می داند با یک منو روبرو می باشد که مانند یک دایرة المعارف فروشگاهای اینترنتی عمل می کند که می تواند به وسیله آن قیمت کالاها و تمامی مشخصات آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، با یک کلیک وارد سایت فروشگاه مورد نظر گردد. به عنوان مثال با کلیک بر روی خرید تلویزیون، انواع مخنلف تلویزیون های موجود در بازار و فروشگاه های ارائه دهنده آن را مشاهده کنید.

 

2533542 - Copy (2) - Copy

مجموعه ای ار فروشگاه های اینترنتی در از این بخر

 

از این بخر تنها فروشگاه هایی را معرفی می کند که معتبر هستند، کالاهای معرفی شده همان کالاهایی هستند که تحویل مشتری می شود و درگاه پرداخت امنی دارند، قیمتهای مناسبی را عرضه می کنند و بر کیفیت کالاهای خود وسواس دارند. جلب اعتماد مشتری به معنای کسب اعتبار است و در باب اهمیت اعتبار همین جمله بس که  اعتبار همیشه یک گام از پول جلوتر حرکت می کند.

 

ایجاد فضای مناسب برای فروشگاه های اینترنتی

 

جستجو برای یافتن ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت در زمانی که خریدهای اینترنتی در حال گسترش می باشد افزایش چشم گیری داشته است، زیرا مردم زمان کافی برای جستجو در میان تمام فروشگاه های اینترنتی را ندارند و با تنوع کمی از کالاها مواجه هستند. این امر به همه تولید کنندگان و فروشندگان این فرصت را می دهد فروش با سود کمتر، اما تعداد بیشتر و به دست آوردن وفاداری را ترجیح دهند. آنان می دانند می توانند کالاهای خود را با حذف واسطه ها و با قیمت های کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و با جلب نظر مشتریان سود خود را در دراز مدت بیشتر نمایند.

 

همچنین اکنون که با ظهور بیماری های ویروسی و لزوم رعایت پروتکل بهداشتی، تعداد کاربران اینترنت و خریداران اینترنتی به سرعت در حال افزایش است؛ بهترین فرصت در مقابل کسانی قرار گرفته است که می توانند کالاهای متنوع؛ اما با قیمت ها و کیفیت های متفاوت را در مقابل دیدگان مشتریان قرار دهند، تا آنان با کمک مقایسه قیمت ها بهترین قیمت خرید اینترنتی را یافته و یک خرید عالی را رقم بزنند و چه تجربه ای بهتر از این می تواند برای یک خریدار باشد.

 

مزایای جستجوی کالا در از این بخر

 

*موتور جستجو کالا در از این بخر محدودیت تنوع کالاها را از مقابل چشمان شما بر می دارد، نمایش مشخصات کامل کالاها و قیمت آن ها در تمامی فروشگاه های عرضه کننده کالا، دنیایی از اطلاعات و آگاهی را در پیش روی شما قرار می دهد. به راحتی می توانید مشخصات فنی کالاها را باهم مقایسه کنید، به طور مثال رم تمام گوشی های همراه مورد نظر را بسنجید، دوربینشان را مقایسه کنید و پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، بنشینید و قیمت کالا را در فروشگاه های مختلف باهم مقایسه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. با مراجعه به دسته بندی گوشی موبایل سامسونگ، می توانید مشخصات کالاها و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

*نمودار تغییر قیمتی که در قسمت بالا اشاره شد نیز یک آپشن جالب است که از این بخر در دسترستان قرار داده است. این آپشن کمکتان می کند محاسبه کنید، آیا زمان مناسبی برای خرید هست یا نه؟ وقتی نمودار روبه پایین است یعنی در زمانی قراردارید که کالا مورد نیازتان را می توانید با پرداخت وجه کمتری بخرید.

 

*فروشگاه های اینترنتی از این سایت استقبال می کنند؛ زیرا به غیر از کمک در فروش کالاها، در معرفی فروشگاه آنها نیز تاثیر بسزایی دارد. خریدار مستقیم به سایت فروشنده منتقل می گردد و با این سایت اشنا می شود، سایر کالاها را می بیند و خرید می کند.

 

*وقتی فروشگاه حراجی می زند تنها مراجعه کنندگان به آن سایت از این حراجی اطلاع خواهند داشت؛ از این بخر با نمایش کالاهای دارای تخفیف و درج درصد تخفیف به دیده شدن حراجی سایت مورد نظر کمک می نماید. ارزان ترین قیمت در خیلی از مواقع برنده می شود. با مراجعه به دسته بندی خرید ماشین لباسشویی، از حراجی های مختلف در این دست بندی مطلع شوید.

 

*ما آدرس همه سایت ها را نمی توانیم حفظ کنیم و در این مواقع معمولا معتبرترین سایت در ذهن می ماند، در صورتی که شاید فروشگاه دیگری باشند که همان کالا را با همان کیفیت  و با قیمت کمتری عرضه کند؛ اما به دلیل ناآگاهی، ما مجبور می شویم از سایت به خصوصی که در ذهنمان مانده خرید نماییم. از این بخر، به عنوان یک موتور جستجوی کالا در فروشگاه های اینترنتی، می تواند دیدتان را در هنگام خرید باز کند و فروشگاه های مختلفی را به شما معرفی کند. علاوه بر این، از این بخر فرصت دیده شدن را به سایت های جوان می دهد تا بتوانند با بزرگان بازار به رقابت بپردازند و کیفیت خود را اثبات کنند.

 

 *ما اگر فقط به یک نقطه نگاه کنیم چیز چندانی نخواهیم دید؛ اما اگر افق دیدمان گسترش پیدا کند، آگاهی ما زیاد شود، قدرت انتخاب بیشتری داشته باشیم، قطعا می توانیم انتخاب درست تری را تجربه کنیم.

این فلسفه وجودی سایت هایی است که کالاهای فروشگاه های مختلف را دور هم جمع می کنند.

 

تنوع قیمت و خدمات در از این بخر چگونه است؟

2533542 - Copy (2)

 

تنوع کالا، قیمت و خدمات مختلف در فروش

 

 * شما شرایط فروشی مانند گارانتی کالا، هزینه ارسال کالا و بسیاری از ویژگی هایی که فروشگاه ها ارائه می دهند را می توانید در از این بخر مشاهده کنید، در نتیجه از سایتی خرید می کنید که شرایط آن در کنار شرایطی مانند قیمت و کیفیت، با شما سازگار تر می باشد.

 

*از سویی دیگر وقتی هر فروشگاهی می بیند که قیمتی که برای یک کالا ارائه می دهد، در لحظه با قیمت سایر فروشگاه های اینترنتی در حال مقایسه شدن است، می داند دیگر انحصار ندارد؛ بنابراین باید شرایط و قیمت هایی را پیشنهاد دهد که کمک کند خریدار او را انتخاب نماید، رقابت کردن و افزودن مزایای رقابتی اتفاق جادویی را رقم میزند تا خریدار بهترین خرید اینترنتی خود را رقم بزند.

 

دنیای اینترنت و از این بخر قدرت انتخاب شما را  می توانند افزایش دهند و لذت خرید اینترنتی را برایتان چندین برابر کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied