شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل چادرملو به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد:

نقش انکارناپذیر رسانه‌های جمعی در رویدادهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی

​ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار از انکارناپذیری نقش رسانه های جمعی در رویدادهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نوشت.

نقش انکارناپذیر رسانه‌های جمعی در رویدادهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی

به گزارش شمانیوز به نقل از ایراسین در متن این پیام آمده است:

 

در عصر کنونی تحولات سریع و گسترده در وسایل ارتباطی موجب وابستگی بیش از پیش جوامع به اخبار و اطلاعات محیط پیرامون و سایر نقاط جهان گردیده است.

این وابستگی شدید خود عاملی است تاثیر گذار در توسعه انسانی و در این میان نقش رسانه های جمعی در رویدادهای سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی انکارناپذیر است.

بی تردید در صفحه مقدمه جامعه اطلاع رسانی خبرنگاران قرار گرفته اند، پیش قراولانی که با تلاش های پیگیر خستگی ناپذیر خود همواره در جهت تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند تا جوامع را به سوی آگاهی بخشی و رشد و توسعه سوق دهند.

اکنون بر همگان آشکار است که برای ایجاد انگیزه در پیشرفت اقتصادی قبل از هر امر دیگری باید توسعه و پیشرفت را بشناسند آنها باید لزوم تغییرات را درک کنند و در مورد راه‌های مختلف ایجاد تغییر اطلاعات لازم را کسب نمایند که این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگاران صدیق صالح و راست کردار است.

فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای عرصه رسانه فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان این حوزه اجتماعی تبریک عرض نموده و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی می‌نمایم.

 

ناصر تقی زاده عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied