شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 16 مرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 16 مرداد

اگر سهام عدالت دارید این خبر خوش برای شماست

دومین مرحله آزاد سازی سهام عدالت، همزمان با عید سعید غدیر انجام خواهد شد

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

عماد افروغ: با محرم برخورد صفر و یک نکنیم

اقدامات افراطی ربطی به دین ندارد و ما نباید در مقابل افراط، موضع تفریط بگیریم و به بهانه تندروی گروهی و بی‌اعتنایی آنها به پروتکل‌های بهداشتی، مراسم مذهبی را کاملا تعطیل کنیم.اگر دولت اعلام کرده بود که مراسم محرم برگزار نخواهد شد، بلافاصله عده ای در تقابل با این موضع، مراسم را پرشورتر و با جمعیت متراکم‌تر از گذشته برگزار میکردند و این واکنش تند بستر را برای کرونایی شدن مردم فراهم می‌کرد./ ایرنا

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

عملیاتی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان

همسان سازی حقوق بازنشستگان پس از ۱۴ سال عملیاتی شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

تحول ساختاری در اقتصاد، زمان‌بر است

محمدعلی کریمی رییس سابق روابط عمومی بانک مرکزی:سران‌قوا خبر از گشایش اقتصادی در هفته آینده می‌دهند.یا باید تحوّلی در روابط خارجی پدید آمده باشد یا احتمالاً دوباره پای اقتصاد دستوری و تحمیل به نظام پولی و مالی در کار است. حاکمیت مراقب باشد منافع آتیِ ملت را فدای منافع آنی و موقّت نکند. تحول ساختاری در اقتصاد، زمان‌بر است

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

یارانه غیرنقدی چه زمانی واریز می‌شود؟ +جزئیات

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی را تشریح کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

قاضی منصوری به خاک سپرده شد

حسین یزدانی، خواهرزاده غلامرضا منصوری در صفحه اینستاگرامش از خاکسپاری دایی خود در مشهد خبر داده است. جسد غلامرضا منصوری، قاضی تحت تعقیب که در هتلی در رومانی پیدا شده بود، چند روز پیش به ایران آورده شد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که برادر قاضی منصوری تردید‌هایی در مورد صحت جسد مطرح کرده بود.به گزارش فارس، اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده قاضی منصوری گفت: جسد متهم منصوری به خانواده تحویل شد که به استان محل اقامت او منتقل و به خاک سپرده شد.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

سایپا از خودروی جدید خود رونمایی کرد + تصاویر

گروه خودروسازی سایپا از محصول جدید خود به نام sp۱۰۰ رونمایی کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

جعفرزاده: رئیس جمهور بعدی با کابینه رفاه بیاید

نماینده سابق مجلس گفت: بازار سیاست دیگر گرم نیست و در حال حاضر اقتصاد اولویت مردم است. مردم دیگر دولت سیاسی که در دوم خرداد آمد یا اگر موتلفه و اصلاحاتی باشد را نمی‌خواهند و به برنامه توجه می‌کنند. غلامعلی جعفرزاده، نماینده سابق مجلس درباره ویژگی‌های کاندیدا‌های ریاست جمهوری در انتخابات سال آینده گفت: مردم به جز راهکار‌های عملیاتی برای حل اقتصاد هیچ اولویت دیگری ندارند. سیاست و داستان‌های آن دیگر اولویت مردم نیست. آن‌ها از کسی حمایت خواهند کردند که با حساب دو دوتا می‌شود چهارتا، درآمد کشور را افزایش و پاسخگوی هزینه‌های ضروری آن باشد. وی ادامه داد: دولت بعدی با کابینه رفاه بیاید و در زمینه تامین اجتماعی، در حوزه سلامت و بهداشت و .. کاری انجام دهد. هرکسی که بتواند این ظرف را سریعتر و بیشتر پر کند؛ رئیس جمهور خواهد شد. حقیقت مطلب آن است که مردم احساس خوبی ندارند. مثلا پول آب و برق و گاز را میگیرند و هیچ کسی به دنبال دادن یک رفاه به مردم نیست؛ بنابراین مردم دوست دارند یک رئیس جمهوی بیاید که برای حل مشکلات و رفاه آنان و کاهش نقدینگی کشور، کاری کند.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 16 مرداد

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی به بیش از ۳۹ میلیون تومان رسیده است. با توجه به قیمت ۱٫۱ میلیون تومانی هر گرم طلا می‌توان ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی را معادل بیش از ۳۵ گرم طلا تخمین زد.

 

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

بلاروس چند تبعه آمریکایی را دستگیر کرد

رئیس‌جمهور بلاروس از دستگیری چند تبعه آمریکایی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری کشور خود خبر‌ داده است.«الکساندر لوکاشنکو»، رئیس‌جمهور بلاروس امروز (پنجشنبه) از دستگیری چند تبعه آمریکایی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری کشور خود خبر‌ داد. خبر‌گزاری رویترز به نقل از «بلتا»، خبرگزاری رسمی بلاروس گزارش داد، لوکاشنکو گفته دولت وی چند نفر را که صاحب گذرنامه‌های آمریکایی بوده و با زنانی از این کشور (آمریکا) ازدواج کرده‌‌اند را دستگیر کرده است. رئیس‌جمهور بلاروس در ادامه جزئیاتی در مورد این دستگیری ارائه نداد.سفارت آمریکا در مینسک، پایتخت پلاروس نیز به درخواست رویترز برای توضیح در این باره اظهارنظری نکرده است. چهارشنبه هفته گذشته، رسانه‌های دولتی بلاروس از بازداشت ۳۳ نفر از اتباع روسی به اتهام عضویت در شرکت نظامی خصوصی روسی «واگنر»، خبر دادند. یکی از مسئولان دولتی بلاروس مدعی شده این افراد در حال برنامه‌ریزی برای «اقدامات تروریستی» در داخل بلاروس بودند. خبرگزاری دولتی بلاروس «بلتا» نیز با اعلام این خبر ادعا کرده: «احتمالاً حدود ۲۰۰ مزدور روس به خاک ما آمده‌اند تا وضعیت را در طول انتخابات بی‌ثبات کنند».این در حالی است که «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین پنجشنبه هفته گذشته با رد این اتهامات، آنها را اشتباه توصیف کرد. رقابت‌های انتخاباتی بلاروس که در آن الکساندر لوکاشنکو برای پیروزی در دور پنجم رقابت می‌کند، بعد از آن که یکی از رقبای اصلی وی «ویکتور باباریکو»، بانکدار ۵۶ ساله به پولشویی و سایر جرایم متهم شد، پرتنش شده است.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

یارانه غیرنقدی در راه است + جزئیات

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزییاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی را تشریح کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied