شمانیوز
شما نیوز

آخرین قیمت گوشی‌ شیائومی در بازار جمعه 17 مرداد

گران شدن گوشی موبایل خرید این تجهیزات ضروری زندگی امروزی را برای بخش بزرگی از اقشار جامعه دشوار کرده و بسیاری از متقاضیان ارزان ترین گوشی ها را در جستجوی گوشی موبایلی که جوابگوی نیازهای آنها باشد، جستجو می کنند.

آخرین قیمت گوشی‌ شیائومی در بازار جمعه 17 مرداد

در این گزارش قیمت انواع گوشی موبایل شیائومی را در نبض بازار گرد آوری کرده ایم.گران شدن گوشی موبایل خرید این تجهیزات ضروری زندگی امروزی را برای بخش بزرگی از اقشار جامعه دشوار کرده و بسیاری از متقاضیان ارزان ترین گوشی ها را در جستجوی گوشی موبایلی که جوابگوی نیازهای آنها باشد، جستجو می کنند.

تا پیش از گران شدن گوشی موبایل بسیاری از ما تصوری از این که در خرید گوشی دلخواه خود ناتوان شویم و ارزان بودن جزو پارامترهای موثر بر انتخاب ما باشد، نداشتیم اما به هر حال این اتفاق افتاده است و انتخاب های ما در این بازار گران، به ارزان ترین ها محدود شده است.

برند شیائومی در چند سال اخیر جایگاه خوبی در بازار گوشی موبایل در سراسر جهان و همچنین در ایران یافته است. این شرکت با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. شیائومی همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

 

ارزان ترین گوشی شیائومی زیر ۳ میلیون تومان است

ارزان ترین گوشی موبایل شیائومی در بازار ایران گوشی شیائومی مدل Redmi ۸A ۳۲ GB است که در فروشگاه های مختلف براساس گارانتی های متفاوت از ۲۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۹۰۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

 

قیمت دومین گوشی ارزان شیائومی؛ زیر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

گوشی موبایل دیگر شیائومی که در بازار ایران نسبت به دیگر گوشی های شیائومی خوش قیمت تر است، گوشی شیائومی Redmi ۸  ۶۴ GB  است که در موبایل فروشی ها بر اساس گارانتی مختلف از  ۳۴۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۶۰۰۰۰۰ تومان قیمت می خورد.

 

انتخاب زیر ۴و نیم میلیون تومانی

اگر قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید و قیمت مدنظر شما زیر ۴ و نیم میلیون تومان است، انتخابی که در دسترس شماست گوشی شیائومی Redmi Note ۸ ۶۴ GB است. این گوشی ۴ تا ۵/۴ میلیون تومان قیمت دارد.

 
منبع: نبض بازار
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied