شمانیوز
شما نیوز

پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار منتشر شد

وزیر اقتصاد در این پیام اظهار داشته است، خبرنگاران به عنوان طلایه داران آگاهی، با تلاش بی‌وقفه خود‌ در رشد و بالندگی جامعه نقش سازنده ای داشته و روز خبرنگار، فرصت مناسبی را فراهم کرده تا ارزش نقش آفرینی فعالان این عرصه راهبردی، برای همگان تداعی و آشکار شود/ دژپسند در این پیام طی توصیه ای تأکید کرده است: رسانه های گروهی، پیشبرد رویکرد «جهش تولید» را مبنای عمل و مطالبه عمومی خود قرار دهند تا از طریق این مسیر راهبردی، مقابله با محدودیت ها و تحریم های دشمنان، با تقویت بنیان های اقتصادی کشور به طور موثر محقق شود.

پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار منتشر شد
 
 
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه ای کشور تبریک گفت.

بنا براین گزارش ، پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

‌‎

                                                                              باسمه تعالی

هفدهم مرداد ماه هر سال که به مناسبت شهادت خبرنگار متعهد کشورمان محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار مزین گشته، به زیبایی، تجلی گر  تلاش های عاشقانه و خستگی ناپذیر عزیزانی است که با نگاه تیزبین و دقیق خود، تا پای جان در جستجوی حقیقت و پاسداری از مرز های روشنگری لحظه ای آرام و قرار ندارند.

خبرنگاران به عنوان طلایه داران آگاهی،  با تلاش بی‌وقفه خود‌ در  رشد و بالندگی جامعه نقش سازنده ای داشته و  روز خبرنگار، فرصت مناسبی را فراهم کرده تا ارزش نقش آفرینی فعالان این عرصه راهبردی، برای همگان تداعی و آشکار شود.

در حال حاضر که ملت عزیزمان تحت شدیدترین محدودیت ها و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا قرار دارند، در خط مقدم این دفاع اقتصادی، نگاه فنی و رویکرد نقادانه و تبیینی رسانه های گروهی نسبت به برنامه ها و اقدامات دستگاه ها بویژه وزارت امور اقتصادی و دارایی، به ایجاد فضایی امید بخش و اعتماد آفرین‌ در جامعه کمک خواهد نمود.

وزارت امور اقتصادی و دارایی علاوه بر اینکه در سال جاری و با تمام محدودیت ها، عملا عهده دار تأمین مالی ۹۰ درصد از بودجه کل کشور است، در راستای تقویت تولید و سرمایه گذاری، بطور جدی کارویژه هایی چون بهبود محیط کسب و کار، مولدسازی دارایی های دولت و هوشمند سازی اقتصاد را با هدف شتاب بخشی به سرعت حرکت بخش های پیشران اقتصاد و حل مسائل و مشکلات‌ مربوط به معیشت مردم، در دستور کار خود دارد.

در ادامه توصیه اینجانب این است، رسانه های گروهی، پیشبرد رویکرد «جهش تولید» را مبنای عمل و مطالبه عمومی خود قرار دهند تا از طریق این مسیر راهبردی، مقابله با محدودیت ها و تحریم های دشمنان، با تقویت بنیان های اقتصادی کشور به طور موثر محقق شود.

‎ بحمدالله فعالان عرصه رسانه ای کشور در رسانه ملی، خبرگزاری ها، مطبوعات ، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی در پیشبرد اهداف تبلیغی و اطلاع رسانی حوزه اقتصادی کشور،  همکاران خوبی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده اند، که لازم می دانم، ضمن تقدیر و تشکر از این جامعه فرهیخته و تبریک این روز بزرگ و همچنین عید سعید غدیر خم به آنان، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سختکوش عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی و خانواده های گرامیشان،  آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون  مسألت نمایم.

‌‎

                 فرهاد دژپسند

       وزیر امور اقتصادی و دارایی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied