شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به مناسبت روز خبرنگار این روز را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان تامین، متن پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به شرح زیر می باشد:

 

 

خبرنگاران، سردمداران و منادیان راستین آگاهی‌بخشی و دیده بان تیزبین جامعه هستند که با فعالیت شبانه‌روزی و بدون وقفه خود به بازتاب وقایع و اتفاقات جامعه می‌پردازند. خبرنگاران در این دوره و در سخت ترین شرایط که روزگار کرونا نام دارد، دست از رسالت خود برنداشته و کمک کردند تا جامعه بتواند آگاهی دقیقی از شرایط کشور داشته باشد. 

خبرنگاران در کنار دیگر دلسوزانی که قلبشان برای کشور می تپد، تلاش می‌کنند تا گرد دشمنی‌های بین‌المللی و دروغ های مغرضانه را از واقعیت و حقیقت بزدایند تا جامعه به آگاهی و توسعه دست یابد. به همین دلیل است که معتقدم خبرنگاری و اطلاع گ‌رسانی تنها یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای است مزین به عشق و علاقه که باید آن را ارج نهاد تا آینده‌ای روشن در انتظار کشور عزیزمان باشد. 

اینجانب نیز ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری صمیمانه شما از مجموعه روابط عمومی شستا، شرکت سرمایه سیمان تامین و تمام شرکت‌های تابعه نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم و توفیق روز افزون‌تان را آرزومندم.

 

رضا جمارانیان

مدیرعامل سیمان تامین 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied