شمانیوز
شما نیوز

​از سوی بانک صادرات ایران در مرحله دوم طرح «یاری» صورت می‌گیرد؛

پرداخت تسهیلات خرید کالا به بازنشستگان تا پایان مرداد

پرداخت مرحله دوم تسهیلات ۱۲ میلیون ریالی خرید کالا بانک صادرات ایران در قالب طرح «یاری» به بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

پرداخت تسهیلات خرید کالا به بازنشستگان تا پایان مرداد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مرحله بازنشستگان و وظیفه بگیران طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
 

بر اساس این طرح، بازنشستگانی که از طرح یاری برای خرید کالا استفاده می‌کنند، می‌توانند با اعتبار ایجاد شده در کارت خود از همه کالاهایی که در فروشگاه‌های رفاه عرضه می‌شود تا سقف ١٢میلیون ریال در مردادماه جاری خرید کنند.

 

این اعتبار برای بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول، در کارت حقوق آنها ایجاد شده و برای استفاده از آن کافی است افراد به هنگام پرداخت وجه خرید با کارت حقوق بانک صادرات در فروشگاه‌های رفاه به جای گزینه بانکی، گزینه فروشگاهی را انتخاب و سپس به جای رمز کارت از چهار رقم آخر کد ملی بازنشسته یا وظیفه‌بگیر استفاده کنند.

 

براساس این گزارش، اعتبار طرح یاری به بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد. بازپرداخت اقساط مرحله دوم طرح یاری در چهار قسط ماهانه از آخر شهریورماه به مدت چهار ماه در اقساط متوالی از حقوق استفاده کنندگان طرح کسر خواهد شد.

 

در صورتی که فردی از همه اعتبار طرح یاری استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده کرده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می‌شود.

 

بازنشستگان و وظیفه‌بگیران برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط طرح و وضعیت خود و نیز شماره کارتی که این اعتبار در آن فعال است، می‌توانند به «درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری» به نشانی https://www.sabasrm.ir  مراجعه کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied