شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی:

پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن و درب اتوماتیک شیشه ای، سه محصول نوین در دکوراسیون داخلی

از پارتیشن‌ها اغلب برای استفاده در محیط‌های کاری کاربرد دارند و برای جداسازی بخش‌های مختلف به جای استفاده از دیوارهای پیش ساخته، پارتیشن‌های چوبی و فلزی که تا همین چند سال پیش هم مرسوم بود به کار برده می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن و درب اتوماتیک شیشه ای، سه محصول نوین در دکوراسیون داخلی

در معماری امروزی و در طراحی قسمت‌های مختلف ساختمان، المان ها و محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به محیط داخلی و ظاهر ساختمان نمای خاص و منحصربه‌فردی می‌بخشد. شاید تا چند سال پیش استفاده از پارتیشن شیشه ‌ای برای تفکیک داخلی و همچنین شیشه بالکن برای زیباسازی نما و یا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای چندان مرسوم نبود، اما امروزه با تغییر سلایق و میل به زیباسازی هرچه بیشتر، این اتفاق روی داده است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم شما را با نمونه‌های مختلف این محصولات و تاثیری که علاوه بر کارایی، می‌توانند در زیباسازی محیط و ساختمان داشته باشند، آشنا کنیم.

پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

پارتیشن شیشه ای در واقع همان دیوار می‌باشد که البته به صورت شفاف و از جنس شیشه سکوریت تولید شده است. همچنین برای نصب آن از ابزار و یراق‌های با کیفیت استفاده می‌شود که به طول عمر و دوام و زیبایی بیشتر آن کمک خواهد کرد. پارتیشن شیشه ای طرح های مختلفی دارد که شامل طرح سیلور، طرح ایتالیایی، طرح دوجداره و طرح کرتین وال می‌شود. این نوع از پارتیشن‌ها اغلب برای استفاده در محیط‌های کاری کاربرد دارند و برای جداسازی بخش‌های مختلف به جای استفاده از دیوارهای پیش ساخته، پارتیشن‌های چوبی و فلزی که تا همین چند سال پیش هم مرسوم بود به کار برده می‌شوند. اما پارتیشن شیشه ای نسبت به سایر پارتیشن‌ها مزایای دیگری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

  • تفکیک فضا با استفاده از آن‌ها به راحتی صورت می‌گیرد.
  • نسبت به سایر پارتیشن‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کند.
  • عایق صوت است.
  • بر خلاف سایر پارتیشن‌ها نور محیط شما را کم نمی‌کند.
  • پارتیشن شیشه ای از عبور حشرات و گردوغبار جلوگیری می‌کند.
  • نظافت و تمیز کردن آن‌ها آسان است.
  • شیشه‌ها و فریم‌های آن را می‎توان از رنگ‌های مختلف انتخاب کرد.

 

ویژگی‌های شیشه بالکن و تاثیر آن در نماسازی

بالکن بخش مهمی از خانه به شمار می‌آید و شما با داشتن این فضا می‌توانید از منظره و چشم‌اندازهای خاصی که در مقابل‌تان قرار دارد استفاده کنید. شیشه بالکن با طراحی ویژه‌ای که دارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید این شرایط را برای خود مهیا سازید. در ساختار شیشه بالکن سعی شده از کم‌ترین و باریک‌ترین میزان فریم‌های چوبی و فلزی استفاده شود و با بکارگیری بیشترین میزان شیشه فضای دید بیشتری برای شما آماده شده و از محصور شدن دید بکاهد. 

علاوه بر بالکن می‌توان از این قابلیت برای استفاده در مکان‌هایی همچون دیواره‌های کنار استخر، فضاهای اداری، راه‌پله‌ها و گلخانه‌ها و... استفاده کرد. اما یک سوال مهم در این خصوص وجود دارد که ممکن است ذهن کاربر را به خود مشغول کند.

شیشه بالکن

چه تضمینی برای مقاومت و ایمنی شیشه بالکن وجود دارد؟

اگر شرکت تولید کننده از شیشه‌های مقاوم و ایمن که به آن شیشه سکوریت گفته می‌شود استفاده نماید شما خیال‌تان از این بابت آسوده خواهد بود. زیرا شیشه‌های سکوریت تحت فرآیندی خاص به حالت نشکن درآمده و از مقاومت بالایی برخوردار می‌گردند. ضمن آن که استفاده از یراق‌آلات با کیفیت در نصب شیشه بالکن می‌تواند بر طول و عمر و کیفیت آن بیفزاید. ذکر این نکته لازم است که چنانچه در بدترین شرایط این شیشه دچار شکست گردد به قطعات بسیار ریز خرد شده و خطرات جانی به همراه نخواهد داشت. بنابراین بدون دغدغه و نگرانی می‌توانید از این محصول استفاده نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای و یا همان درب‌هایی که ما آن‌ها را به نام‌های درب برقی یا کشویی اتوماتیک می‌شناسیم در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و سازندگان ساختمان‌های تجاری، اداری و مراکز درمانی از آن استفاده کرده‌اند و در بعضی موارد نیز در ساختمان‌های مسکونی بزرگ نیز استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای مرسوم شده است. این نوع از درب‌ها برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب بوده و به جهت نصب سریع و آسان برای محیط هایی که نام بردیم مناسب می‌باشد. یکی از ساده‌ترین مزیت‌های درب اتوماتیک آن است که نیاز نیست برای باز کردن آن دست شما با دستگیره و یا درب تماس داشته باشد. به همین جهت اولین مزیت آن را می‌توان رعایت مسئله مهم بهداشت دانست. هنگام سفارش درب‌های اتوماتیک توجه به جنس شیشه‌های با کیفیت، موتوری که برای درب در نظر گرفته می‌شود و همچنین میزان گارانتی که شرکت به شما ارائه می‌کند از مهم‌ترین نکات به شمار می‌آید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

  • زیبایی ظاهری دارند
  • از نصب آسان و نگهداری کم‌هزینه برخوردارند.
  • عایق گرما و سرما هستند.
  • سهولت در رفت و آمد
  • رعایت بهداشت

درب اتوماتیک شیشه ای

کرکره برقی

ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با کارکرد کرکره برقی که کاربرد بسیار زیادی برای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دارد آشنا نماییم. در گذشته کرکره‌های مغازه‌ها با قفل‌های بزرگ بسته می شد و برای باز کردن و بالا کشیدن آن‌ها نیاز به توان بالایی بود تا بتوان کرکره‌هایی را که به دلیل رطوبت برف و باران دچار زنگ زدگی شده‌اند و یا ریل‌هایشان خشک شده است را باز نمود. اما با پیشرفت تکنولوژی این درب‌ها تغییرات اساسی کردند و با بکارگیری موتور برقی در ساختارشان باز و بسته کردن آن‌ها تنها با یک ریموت امکان‌پذیر شد. امروزه علاوه بر مغازه و فروشگاه، برای پارکینگ ساختمان‌های مسکونی نیز با توجه به شرایطی خاص می‌توان از کرکره برقی استفاده کرد.

مزیت استفاده از کرکره برقی

  • نیاز به فضای زیاد برای نصب ندارد.
  • می‌توان آن را در رنگ و طرح‌های مختلف سفارش داد.
  • نیاز به انرژی زیادی برای بازکردن آن وجود ندارد.
  • از ایمنی و استحکام بالایی برخوردار است.
  • می‌توان کرکره برقی را با یک ریموت از راه دور کنترل کرد.
  • در برابر باد، باران و نور خورشید مقاوت بالایی دارد.

کرکره برقی

شیشه حمام چیست و چه کاربردی دارد؟

در خانه ها و آپارتمان‌هایی که حمام و سرویس بهداشتی در یک قسمت قرار دارند، می‌توان با استفاده از شیشه حمام علاوه بر جداسازی قسمت دوش از سایر قسمت ها فضای زیباتری را مهیا کرد. شیشه حمام در واقع نوعی از پارتیشن شیشه ای است که می‌توان با استفاده از آن در فضای حمام تغییرات خاصی را به وجود آورد. شیشه حمام نیز از جنس شیشه نشکن سکوریت تولید شده و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. اما چرا برای جداسازی دوش از سایر قسمت های حمام بهتر است از شیشه استفاده شود؟

زیرا شیشه را می‌توان با هر نوع از مواد شوینده تمیز کرد و به جهت آن که حمام و سرویس بهداشتی نیاز به نظافت بیشتری دارد پس استفاده از شیشه حمام که به راحتی تمیز می‌شود بهتر است.

مزایای استفاده از شیشه حمام

  • تمیزی و نظافت کامل‌تر
  • جداسازی فضای دوش از سایر قسمت‌ها
  • زیباسازی فضا
  • ایجاد گرمای کافی داخل قسمتی که دوش قرار دارد.

شیشه حمام

با توجه به توضیحاتی که پیشتر درباره محصولات مختلفی از قبیل پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن، کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه‌ای بیان کردیم، می‌توانید این محصولات را از شرکت رامادُر سفارش دهید. شرکت رامادُر در ابتدا فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه درب‌های اتوماتیک و شیشه‌های سکوریت آغاز کرد، اما اکنون با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و برخورداری از متخصصان و نصابان حرفه‌ای توانسته 25000 پروژه مختلف را برای ارگان‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و پروژه‌های مسکونی به انجام برساند. همچنین شما می‌توانید قیمت‌های به‌روز شده محصولات مختلفی مانند پارتیشن شیشه ای و شیشه بالکن و درب‌های اتوماتیک و... را در سایت شرکت رامادُر ببینید. شرکت رامادُر با برخورداری از پشتوانه قوی علمی و تجربی بهترین‌ها را برای مشتریان خود مهیا خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied