شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 23 مرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 23 مرداد

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 23 مرداد

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 23 مرداد 99 اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

ترامپ می‌خواهد از برگ برنده مذاکره با ایران استفاده کند

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه درباره احتمال مذاکره میان ایران و آمریکا هم تصریح کرد: «در مقطع کنونی که چندماه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی است، به نظر می‌رسد که امکان مذاکره وجود ندارد. ترامپ سعی می‌کند تا فرارسیدن انتخابات از احتمال مذاکره با آمریکا به‌عنوان یک برگ برنده استفاده کند. ترامپ تصور می‌کند که با استمرار فشار بر ایران می‌تواند مقامات ایرانی را پای میز مذاکره بکشاند، اما تصور نادرستی دارد و تا معلوم‌شدن نتیجه انتخابات در این کشور بعید است مذاکره‌ای رخ دهد. اگر از مدتی پیش که هنوز بحث انتخابات در آمریکا داغ نشده بود، آمریکا با دادن امتیازاتی از جمله رفع تحریم‌های پس از برجام تلاش برای مذاکره با ایران می‌کرد، می‌شد انتظار داشت که مذاکره‌ای در بگیرد، اما اکنون دیگر دیر است. ایران و آمریکا تا قبل از انتخابات آمریکا سعی می‌کنند که صرفا از گسترش بحران‌ها جلوگیری کنند». رئیس‌اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص وضعیت بعد از انتخابات آمریکا هم اظهار کرد: «چه ترامپ رأی بیاورد یا نیاورد، آمریکا مجبور است که سیاست‌خارجه‌ای تازه در پیش بگیرد و تردیدی نیست که سیاست خارجه آمریکا به سمت تندتر شدن حرکت نخواهد کرد».

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

اطلاعیه مهم برای فروشندگان سهام عدالت

فروشندگان سهام عدالت چنانچه با تأخیر غیرمعمول در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان مواجه شده‌اند به وزارت اقتصاد پیام بدهند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

واکنش دفتر آیت الله سیستانی به ادعای یک نماینده

دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق کمک یک میلیارد دلاری خود به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا را تکذیب کرد. السومریه نیوز گزارش داد که دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دیشب با صدور بیانیه‌ای خبر منتشر شده درباره کمک یک میلیارد دلاری خود به ایران را تکذیب کرد. در این بیانیه آمده است: آنچه که درباره کمک یک میلیارد دلاری دفتر مرجعیت عراق به ایران برای عبور این کشور از بحران کرونا منتشر شده، صحت ندارد. حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پنجشنبه گذشته مدعی شده بود: «از دفتر آیت‌الله سیستانی حدود یک میلیارد دلار برای بحث مقابله با کرونا در کشور اختصاص یافته که از این منبع برای خرید تجهیزات در برخی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نیز هزینه شده است.»

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی + جزئیات

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین‌اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از مرداد ماه جاری با اعمال متناسب‌سازی پرداخت می‌شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

برپایی ایستگاه صلواتی و حضور دسته عزاداری در خیابان ممنوع است

معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران گفت: حضور دسته عزاداری در خیابان‌ها و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ماه محرم امسال ممنوع است و امیدواریم عزاداران نسبت به رعایت جدی تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا پایبند باشند. «عیسی فرهادی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، عزاداری ماه محرم امسال باید در فضای باز و در صورت امکان با هماهنگی‌های لازم در محوطه مدارس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود. وی به برگزاری تجمع به صورت حداقلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از طبل و سنج و وسایل مشترک در هیات‌های عزاداری نیز ممنوع شده و این موارد به هیات‌های عزاداری ابلاغ شده است. به گفته وی اولویت برای برگزاری آیین‌های عزاداری با فضا‌های باز است و هیات‌ها نباید در اماکن خاص تجمع کنند.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

طرح جدید مجلس درباره سهمیه‌بندی بنزین + جزئیات

نماینده مردم قم در مجلس گفت: براساس طرح "سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار"، ماهانه به هر فرد ۳۰ لیتر بنزین سهمیه ای پرداخت خواهد شد که به کارت سرپرست خانوار واریز می‌شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

کووید-۱۹ به زودی قابل کنترل نیست

رئیس کل سازمان نظام پزشکی:شرایط پیچیده است و به این زودی هم امکان کنترل بیماری وجود ندارد .وزارت بهداشت برای جبران نیرو در حال اندیشیدن تمهیداتی است. به عنوان نمونه رزیدنت های سال آخر سریع تر توزیع شوند تا بتوانیم به پیک دوم مسلط شویم و با کمبود نیرو مواجه نشویم.در حال حاضر واردات داروی رمدسیویر افزایش یافته است و توزیع داروی ایرانی از هفته بعد آغاز می‌شود.آمار کرونا باید طبق پروتکل های سازمان بهداشت جهانی بر اساس تست PCR اعلام شود.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

با میوه‌های خطرناک برای کبد آشنا شوید

یک متخصص غدد گفت: میوه‌های به ظاهر مفید نیز می‌توانند به طور خاص بر بدن و اندام‌های آن تاثیر منفی بگذارند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

تکذیب مشاهده پهپاد در آسمان ماهشهر

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: انتشار خبری در برخی کاناهای خبری و نیز فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فروند پهپاد در آسمان این شهر صحت ندارد .محسن بیرانوند با اشاره به انتشار یک ویدیو در فضای مجازی در این زمینه گفت: بر اساس اعلام فرماندهان پدافند مستقر در منطقه جنوب هیچ شی ناشناس و یا پرنده ناشناس تا کنون در منطقه مشاهده نشده و در صورت مشاهده با عکس العمل سریع و قوی پدافند مواجه خواهند شد.وی گفت: مرکز پدافند جنوب کشور با تمام ظرفیتها به طور شبانه روزی آسمان جنوب کشور خصوصا ماهشهر که دارای حساسیت اقتصادی است را رصد می کند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا پرنده غیر خودی در آسمان این منطقه حضور یابد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied