شمانیوز
شما نیوز

زمان تحویل واحد های مسکن ملی اعلام شد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به طور طبیعی تمامی اقدامات از جمله تولید و عرضه مسکن و همچنین اخذ مالیات از خانه های خالی در جهت تعادل عرضه در بازار مسکن انجام می شود گفت...

زمان تحویل واحد های مسکن ملی اعلام شد
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به طور طبیعی تمامی اقدامات از جمله تولید و عرضه مسکن و همچنین اخذ مالیات از خانه های خالی در جهت تعادل عرضه در بازار مسکن انجام می شود، گفت: هر سیاست و برنامه ریزی که تسهیل کننده در عرضه مسکن باشد می تواند زمینه ساز بهبود وضعیت این بازار باشد.

او ادامه داد: بازار های موازی هم در حوزه بخش مسکن تاثیر گذار بوده و تحولاتی که در بورس و اقتصاد کشور طی چند ماه گذشته ایجاد شده است می تواند نقش موثری داشته باشد.

او ادامه داد: سیاست های اقتصادی کشور همچنان پابرجاست و مدیریت و انتظام بخشی در این حوزه می تواند بر کاهش التهابات بخش مسکن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه بخش دوم اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه کنترل بازار مسکن اجرای طرح اقدام ملی مسکن بوده است، تاکید کرد: تکمیل خانه های مسکن مهر حمایت از مستاجران و موجران از جمله سیاست هایی بوده که در این بازار اجرایی شد و طبق زمان بندی تحویل واحد ها صورت گرفته است.

اسلامی در ادامه به تکمیل واحد های مسکن مهر در شهر های مختلف اشاره کرد، گفت: در بسیاری از شهر ها جشن اتمام مسکن مهر را برگزار کرده ایم و همچنین به زودی اولین واحد های طرح اقدام ملی مسکن را در شهر های مختلف به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

او یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی سیاست مهم تولید و عرضه مسکن را در دستور کار خود قرار داده است و از سوی دیگر سیاست مدیریت و انتظام بخشی در کل کشور توانسته به این بازار کمک کند.

تحویل اولین واحدهای مسکن ملی تا دو هفته آینده
وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: امیدواریم تا یک الی دو هفته آینده اولین واحد های طرح اقدام ملی مسکن در شهر های مختلف به متقاضیان تحویل دهیم.

اسلامی همچنین در مورد بازار اجاره هم گفت: دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در جهت کاهش التهاب بازار اجاره سیاست های مختلفی را تدوین کرده و اجرای آن نقش موثری در این بازار داشته است.

تمدید قرارداد اجاره تا سه ماه بعد از پایان کرونا ادامه خواهد داشت
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمدید قرارداد اجاره تا سه ماه بعد از پایان کرونا ادامه خواهد داشت و هیچ موجری حق تخلیه واحد مسکونی مستاجران را ندارد، گفت: بزودی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن آغاز می شود اگر شرایط پرداخت در این بازار فراهم بود پرداخت این تسهیلات در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied