شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل بانک تجارت سالروز ورود آزادگان را تبریک گفت

همزمان با 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز خاطره انگیز را به اسوه های صبرو مقاومت 8 سال دفاع مقدس تبریک گفت.

مدیر عامل بانک تجارت سالروز ورود آزادگان را تبریک گفت
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:
 

صبر و استقامت آزادگان به اسلام آبرو بخشید"  (مقام معظم رهبری)

 26 مرداد سال 1369 یادآور ورود پرستوهای مهاجر به میهن اسلامی و نماد استقامت و پایمردی مردانی است که در دوران سخت اسارت نیز پای آرمانهایشان استوار ایستادند.

آزادگان همان اسوه های صبر و مقاومت و اسطوره های ایثار و رشادت هستند که برای دفاع از میهن و انقلاب شکوهمند و نوپای ایران به جبهه های نبرد شتافتند و به راستی در دوران اسارت نیز آزادگی ملت ایران را به جهانیان اثبات کردند.

در این روز عزیز و غرور آفرین به تمامی آزادگان سرافراز و ایثارگران دوران پرافتخار دفاع مقدس درود می فرستیم و یاد و خاطره سید اسرای دربند حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی را گرامی میداریم.

بانک تجارت افتخار دارد در واحدهای مختلف بانک از وجود ذی قیمت تعدادی از آزادگان عزیز بهره گرفته است . آنان که در عرصه کار و خدمتگزاری نیز الگویی برای همگان به شمار می روند .

 این روز عزیز را به صورت ویژه به همکاران شاغل و بازنشسته آزاده بانک بزرگ تجارت و همچنین تمامی آزادگان سرافراز میهن عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و عزت روز افزون شما و خانواده صبورتان را از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.

 

رضا دولت‌آبادی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied