شمانیوز
شما نیوز

سازمان حسابرسی صورت های مالی منتهی به سال ۹۸ ایمپاسکو را مقبول اعلام کرد

برای دومین بار از تاریخ تاسیس، صورت های مالی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران منتهی به سال ۹۸ از طرف سازمان حسابرسی اظهار نظر مقبول گرفت.

سازمان حسابرسی صورت های مالی منتهی به سال ۹۸ ایمپاسکو را مقبول اعلام کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، خداداد غریب پور؛ رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه مجمع سالانه ایمپاسکو که در محل این شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در زمینه واگذاری طرح ها و مجتمع ها به بخش خصوصی عملکرد بسیار ارزنده ای داشته و در واقع پایه گذار سبک جدیدی از واگذاری ها در قالب راهبری بوده، تا جاییکه طبق گزارش عملکرد سال ۹۸ شاهد رشد تولید در تمام مجتمع های واگذار شده از سوی ایمپاسکو به بخش خصوصی هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به سرعت عملیات اکتشافی افزود: در زمینه اکتشافات محدودیت هزینه ای نخواهیم داشت و سرعت عملیات اکتشافی و میزان حفاری با استفاده از توان داخلی و خارجی می بایست افزایش یابد.

 

غریب پور خاطر نشان کرد: توسعه اکتشافات و به دنبال آن افزایش سرعت حفاری و همچنین افزایش جذب سرمایه گذار بخش خصوصی دو موضوعی است که باید در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

در ادامه جلسه وجیه اله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۹۸ ارایه داد و ضمن اعلام برنامه های سال ۹۹ گفت: خروج ۱۰۰ درصدی کلیه واحدهای ایمپاسکو از لیست آلاینده های زیست محیطی در سال گذشته یکی از دستاوردهای مهم شرکت در سال گذشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied