شمانیوز
شما نیوز

شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این جلسه که روز دوشنبه (27 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: شفافسازی امور مربوط به قراردادها و کاهش خطا در گزارش گیری نسبت به عملکرد بخش های مختلف و پیمانکاران، یکی از اولویت های این سازمان است.

وی ادامه داد: تمامی واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم باید برای ایجاد شفافیت، اطلاعات خود را در سامانه جامع امور قراردادها ثبت کرده و از امکانات موجود در این سامانه در جهت کاهش خطا بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه خدمات متعددی در این سامانه پیش بینی شده که به تسهیل امور کمک شایانی می کند، افزود: ممکن است این سامانه جامع نقاط ضعفی نیز داشته باشد که حل آنها به ایجاد شفافیت، کاهش خطا، دسترسی آسان به صورت وضعیت ها، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و افزایش دقت بازرسی کمک شایانی خواهد کرد.

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه عابدین سعادتفر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گزارش بررسی عملکرد چهارماهه در حوزه درآمدها و منابع این سازمان ارائه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و شرایط بیماران مبتلا به این ویروس در جزیره قشم پرداخت. شیخ زاده همچنین در بخش پایانی این جلسه گزارشی با عنوان «صفر تا صد بورس» را با هدف بررسی وضعیت بورس در گذشته و امروز ارائه نمود.

هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم در ادامه شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون برنامه های سال 1399 و دیگر برنامه های کوتاه و بلندمدت در جهت کاهش هزینه ها، صرفه جویی و افزایش درآمد این شرکت گزارشی ارائه کرد.

محمدرضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه این جلسه به بیان ویژگی ها و شاخص های سامانه جامع امور قراردادها (رادین) پرداخت و بخش های مختلف و کارکردهای گوناگون آن را برای حاضرین در جلسه تشریح نمود.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied