شمانیوز
شما نیوز

مژده مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» به اهالی ورزش نیشابور

امسال نیشابور طعم حضور در لیگ کشوری والیبال را می چشد

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از حضور تیم والیبال فولاد خراسان (نیشابور) در لیگ دسته یک والیبال مردان ایران خبر داد.

امسال نیشابور طعم حضور در لیگ کشوری والیبال را می چشد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان؛ مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از حضور تیم والیبال فولاد خراسان (نیشابور) در لیگ دسته یک والیبال مردان ایران خبر داد.

این اتفاق ارزشمند برای ورزش نیشابور در حالی شکل گرفته که رایزنی «غفوری»، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با «دکتر داورزنی» و مساعدت رییس فدراسیون والیبال زمینه ساز اصلی آن بوده است.

 

کسری غفوری، در تشریح جزییات این خبر به رسانه ها اعلام کرد: «فولاد خراسان» با توجه به پتانسیل های ورزشکاران نیشابور و استعدادهایی که در گوشه گوشه نیشابور بزرگ وجود دارد، در کنار متولیان ورزش و جوانان شهر تلاش می کند سهم خود را برای توسعه ورزش ادا کند.

 

غفوری افزود: با وجود گام های ارزنده ای که در توسعه ورزش همگانی نیشابور برداشته شده، نیاز است که جایگاه جوانان این خطّه در «ورزش قهرمانی» هم تقویت شود و ما در «فولاد خراسان» با مشورت معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان و حمایت و همراهی نمایندگان مردم «نیشابور، فیروزه و زبرخان» در مجلس تصمیم گرفتیم در زمینه تقویت ورزش قهرمانی نیشابور پیشگام شویم تا ان شاءا... این اقدام زمینه ساز تقویت ورزش قهرمانی در دیگر رشته ها شده و جوانان برومند نیشابوری با حمایت موثری که از آنان صورت می گیرد، به آن چه استحقاقش را دارند دست یابند.

 

مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این که «جوانگرایی و تقویت تیم های پایه»، «برنامه ریزی برای جذب و پرورش استعدادها»، «حضور موفق در سطح اول والیبال کشور» و «ایجاد نشاط و ارتقای سلامت اجتماعی» از مهم ترین اهداف و برنامه هایی است که باید برای حضور نماینده نیشابور در لیگ کشوری والیبال ترسیم شود، افزود: حضور نیشابور در سطح ملی ورزش قهرمانی، که برای اولین بار در این رشته رخ می دهد، با حمایت مسئولان شهرستان و استان، می تواند زمینه مناسبی برای پشتوانه سازی و برنامه ریزی برای تشکیل تیم های پایه و حمایت از استعدادهای نوجوانان و جوانان منطقه فراهم کند.

غفوری افزود: هر گوشه از ایران بزرگ دارای استعدادهای نهفته ای است و امیدوارم که در حوزه رسالت اجتماعی فولاد خراسان، یعنی نیشابور، بتوانیم به کشف، پرورش و ارتقای این استعدادها در حد امکان خود کمک موثری داشته باشیم.

گفتنی است مدیرعامل فولاد خراسان، خود از مدیران پیشین چند فدراسیون ورزشی و والیبال ایران و عضو هیأت رئیسه و رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال بوده است.

 

غفوری در پایان به ترکیب جذب بازیکنان بومی و غیر بومی برای تیم والیبال فولاد خراسان اشاره و اعلام کرد: با ترکیبی در لیگ حضور خواهیم یافت که ضمن کسب سکو، در سال آینده سهمیه لیگ برتر والیبال کشور را نیز بدست آوریم تا در شهری که والیبالیستهای به نامی همچون برادران مکاری، حسن شمشیری، مجتبی عطار و ناصر پیشوا داشته، همشهریان نیشابوری طعم حضور در سطح اول ورزش کشور را بچشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied