شمانیوز
شما نیوز

نحوه فروش ۶۰ درصد سهام عدالت + جزئیات

براساس اظهارات مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه، مشکل پیگیری درخواست فروش از طریق شماره تماس با این کارگزاری از ابتدای شهریور ماه برطرف می‌شود و...

نحوه فروش ۶۰ درصد سهام عدالت + جزئیات

براساس اظهارات مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه، مشکل پیگیری درخواست فروش از طریق شماره تماس با این کارگزاری از ابتدای شهریور ماه برطرف می‌شود و در حال حاضر سهامداران می‌توانند تا سقف ۶۰ درصد از سهام عدالت شان را از طریق سامانه کارگزاری بانک سپه بفروشند. مدیر عامل کارگزاری بانک سپه چند روز قبل شماره پنج رقمی ۵۸۳۲۹-۰۲۱ را برای پیگیری فروش سهام عدالت توسط سهامداران اعلام کرد.

اما آنطور که مخاطبان گفته‌اند سهامدارانی که از شهرستان قصد پیگیری درخواست فروش سهامشان را دارند نمی‌توانند با این شماره تماس بگیرند، در این خصوص مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه علت این مشکل را زیرساختی عنوان کرد.

نیما حاجیلر در این خصوص گفت: این که سهامداران در شهرستان‌ها نمی‌توانند با این شماره تماس بگیرند به مشکل زیرساختی مخابرات برمی‌گردد و این شماره‌ها از سمت کارگزاری مشکلی ندارند. ما برای این مشکل اعلام خرابی کرده‌ایم و مخابرات هم قول داده که تا اول شهریور این مشکل برطرف شود.

 

آنچه دیگران می خوانند :

ارزش روز سهام عدالت جمعه 31 مرداد

 

 

حاجیلر در ادامه راهنمای فروش سهام عدالت به تفکیک «فروش ۳۰ درصد دوم» و «فروش ۶۰ درصد به صورت یکجا» را در کارگزاری بانک سپه توضیح داد.

سهامداران می‌توانند برای فروش سهامشان به بخش «راهنمای فروش سهام عدالت» در سایت کارگزاری بانک سپه مراجعه کنند که به گفته مدیر معاملات این کارگزاری، خطاهای احتمالی که ممکن است موجب عدم فروش سهام عدالت شود نیز آورده شده است.

 

منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • خداوردی نصیرپور

    30 درصد دوم بفروش نمیره اگه کسی اطلاعاتی در این مورد داره توضیح بده ممنون

  • محمد زایراردبیل خلخال

    میخواهم سی درصد دوم سهام عدالت را غیره حضوری به بانک سپه بفروشم

  • مریم

    دوستان عجله نکنین سهام پایین امده ..صبر کنین تا به قیمت بهتر بفروشین ..ضرر میکنین ..همیشه این سهام وجود نداره که شاید ی روزی بدردتون بخوره ...بازم خود دانی

  • پیمان مهرابی نصیر

    سلام اگه شماره تلفن به اسم خودم نباشه می توانم مثل ۳۰ درصد اول بفروشم؟

  • ناشناس

    سایت ازاد سازی کی باز میشه. روش مستقیمو اتخاب کنیم

  • شیرین

    آیا حقیقت داره که فروش سهام عدالت قیمتش امده پایین؟؟؟
    لطفا جواب بدین

  • به تو چه

    دوستان فکر کنم ۳۰ درصد اول که ثبت شده برای فروش دیگه اتوماتیک ۳۰ درصد دوم هم میره برای فروش ..دیگه نمیشه کارگزار تغیر داد ..

  • معصی

    سلام من نمیدونم این خورده پولها مربوط به کدوم 30درصده اولی ویا 30 درصد دومی یکی منو راهنمایی کنه از کی بپرسم

  • ناشناس

    هرکس میخواد بفروشه کارگزاری سعدی یک هفته پولش واریز میشه

  • معصومه

    اگر سهام خود را آزاد نکرده باشیم سودش رادولت چگونه می دهد؟