شمانیوز
شما نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از حوزه برگزاری کنکور مطرح کرد؛

برگزاری آزمون سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری دانشگاه های کشور در سال ۹۹ از حوزه برگزاری کنکور رشته علوم تجربی بازدید کرد.

برگزاری آزمون سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ زاده در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در بازدیدی که به همراه دیگر مسئولین از محل برگزاری آزمون داشتیم همه موارد از جمله پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود.

وی ادامه داد: امسال آزمون سراسری به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط خاص برگزار شد و همین امر موجب شد تا داوطلبان شرایط ویژه ای  را داشته باشند و خوشبختانه این آزمون در قشم در کمال امنیت، آرامش و از همه مهمتر در کمال سلامت برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: خوشبختانه در بازدیدی که از یکی از حوزه های کنکور داشتیم شاهد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر در قشم تشکر و قدردانی نمایم.

به گفته شیخ زاده؛ خانواده ها نباید دغدغه حضور فرزندانشان در این آزمون را داشته باشند چرا که همه عوامل دست به دست هم داده اند تا خطری داوطلبان کنکور را تهدید نکند و همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری یک آزمون و رقابت سالم مهیا شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری کنکور در کشور یک تمرین از اجرای فاصله گذاری اجتماعی است و چنانچه پروتکل تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا اجرا شود، هیچ شغلی و برنامه ای در سطح کشور آسیب نمی بیند و مردم باید با الگو برداری از وضعیت برگزاری کنکور سراسری در زندگی عادی و اجتماعی خود تلاش کنند.

گفتنی است، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم نیز در بازدید از حوزه برگزاری کنکور مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم را همراهی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied