شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی هر ساله زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور جذب نیروهای لازم برای اشتغال در اداره ها و سازمان های دولتی ، برگزار می شود . لازم به ذکر است که نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود .

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی هر ساله زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور جذب نیروهای لازم برای اشتغال در اداره ها و سازمان های دولتی ، برگزار می شود . لازم به ذکر است که نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود .

علاقه مندان به فعالیت در رشته های شغلی ارائه شده در سازمان های دولتی و دستگاه های اجرایی کشور می توانند با شرکت در ثبت نام استخدام دستگاه های اجرایی سال جاری شانس خود را برای پذیرش در این سازمان ها امتحان کنند . استخدام نهایی در سازمان های دولتی منوط به این است که در مراحل گزینش از جمله آزمون ، مصاحبه و ... موفق شوند .

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان هایی از جمله ، وزارت بهداشت ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان اداری و استخدامی ، سازمان زندان ها ، سازمان دامپزشکی ، سازمان امور شیلات و ... برگزار می شود .

داوطلبان می توانند با توجه به فاکتور های مورد نظر مانند محل سکونت ، رشته فارغ التحصیلی ، آخرین مدرک تحصیلی و ... رشته شغلی و محل مورد نظر خود را انتخاب کنند . کلیه داوطلبان شرکت کننده آزمون در صورت پذیرش موظف هستند که در رشته و محل انتخابی شروع به کار کنند و مجاز به تغییر محل انتخابی نیستند . توجه داشته باشید که برای استخدام نهایی و پذیرش در آزمون می بایست تمامی شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی سازمان سنجش را رعایت کرده و پس از پذیرش در آزمون و مصاحبه مدارک خود را به مسئولین مربوطه جهت تایید صلاحیت ارائه دهند . داوطلبان متقاضی آزمون سال جاری می توانند با مطالعه این مقاله با کلیات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آشنا شده و از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و شرایط استخدام مطلع شوند .

صفر تا صد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 برای استخدامی بیش از 40 هزار نفر در سازمان ها و ادارات دولتی کشور برگزار می شود . هر یک از ارگان های متقاضی جذب نیرو ظرفیت ها و رشته های شغلی مورد پذیرش خود را به سازمان ادارای و استخدامی کشور اعلام کرده اند . علاقه مندان به ثبت نام این آزمون می توانند با بررسی شرایط ، رشته های تحصیلی مورد پذیرش ، رشته های شغلی ارائه شده ، ظرفیت های هر ارگان و استان های ارائه دهنده هر رشته شغلی ، در صورت علاقه در این ازمون نام نویسی کنند . مانند سال های گذشته آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 نیز فقط یک بار برگزار می شود .

 

Capture

 

زمان و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد ثبت نام و پذیرش نهایی در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ، مستلزم رعایت شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور می باشد که در زمان نام نویسی از سوی سازمان سنجش اعلام می شود .

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای تمام مشاغل و تمام سازمن ها یکسان می باشد و متقاضیان استخدام در سازمان های دولتی مستلزم رعایت این شرایط هستند . اما شرایط اختصاصی هر سازمان متقاضی جذب نیرو در سازمان های مختلف با دیگری متفاوت بوده و کلیه شرکت کنندگان باید علاوه بر شرایط عمومی ، واجد شرایط اختصاصی نیز باشند .

داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 باید دقت داشته باشند که رعایت تمامی شرایط چه عمومی و چه اختصاصی برای پذیرش نهایی در این آزمون لازم است . در صورت عدم رعایت شرایط و قوانین از سوی داوطلبی ، پذیرش نهایی وی لغو خواهد شد و شخص مجاز به ادامه روند پذیرش نمی شود .

 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 مانند سال های گذشته با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش ، به داوطلبان اطلاع رسانی می شود . همچنین سازمان سنجش ، معمولا همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این آزمون دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی را منتشر می کند .

داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 باید دقت داشته باشند که ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود و لذا باید در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه ثبت نام مراحل نام نویسی از جمله پرداخت هزینه ، تکمیل فرم های ثبت نام ، بارگذاری مدارک و ... را طی کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند .

متقاضیان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 که رشته محل انتخابی خود را انتخاب کرده و در زمان مقرر در این آزمون نام نویسی می کنند ، باید برای موفقیت در آزمون کتبی آماده شوند . مواد امتحانی این آزمون معمولا همزمان با آغاز نام نویسی رشته های این آزمون اعلام می شود . در ادامه مواد امتحانی عمومی آزمون ادارات دولتی سال گذشته را ارائه داده ایم .

  • فناوری اطلاعات یا مهارت های هفت گانه ICDL
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • معارف اسلامی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی ، حقوق قانون اساسی
  • هوش و توانایی عمومی

مواد امتحانی اختصاصی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با توجه به شرایط احراز تحصیلی ( مقطع و رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آن شغل ) و همچنین با توجه به مهارت ها و اطلاعات مورد نیاز برای اشتفال در هر یک از رشته ها تعیین و ابلاغ می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied