شمانیوز
شما نیوز

شرایط پرداخت وام 250 میلیونی مسکن اعلام شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیون تومانی مسکن گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت‌های فرسوده به مرحله امضا رسیده است.

شرایط پرداخت وام 250 میلیونی مسکن اعلام شد

تسنیم نوشت :  محمد حسن علمداری اظهار کرد: در بخش پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده بانک مسکن سال گذشته قرارداد عاملیت با وزارت راه و شهرسازی امضا و همکاری گسترده‌ای را آغاز کرد در همین راستا این همکاری در قالب دومین قرارداد در سال جاری نیز استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: در جریان انعقاد این قرارداد این قول به وزارت راه و شهرسازی داده شده است که در صورت وجود منابع در چارچوب سیاست‌های اعتباری بانک مسکن امسال و همچنین در صورت وجود درخواست سازنده حرفه‌ای، تا سقف 250 میلیون تومان تسهیلات نوسازی پرداخت کند.

وی با اشاره به کارنامه یک سال اخیر تسهیلات پرداختی به پروژه‌های ساخت‌وساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتدای سال گذشته تا 15 مردادماه امسال، تعداد 13 هزار و 339 فقره تسهیلات به‌ارزش 8/027 میلیارد ریال به مرحله امضا قرارداد رسیده‌اند. از کل تسهیلات امضاشده، رقمی معادل 2/152 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک و رقمی بالغ بر 5/854 میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت تأمین شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ارزش کل تسهیلات پرداخت‌شده در بازه زمانی مذکور را معادل 5/619 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیشرفت حداقل 20درصدی پروژه ساختمانی، نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied