شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات استان قم

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات استان قم دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات استان قم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره و مهندس مهدی مهدوی برای دیدار مدیریت بانک صادرات استان قم و دیدار با خانواده همکار فقید شعبه این استان که در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد به استان قم سفر کردند.

 

سفر مدیران ارشد بیمه سرمد به استان قم با دیدار با مدیریت بانک صادرات استان آغاز شد. دکتر کاتب در دیدار با محمدرضا هاشمی‌نژاد مدیر شعب بانک صادرات استان قم و مدیران استانی این بانک درباره عملکرد سرمد گفت: با وجود اینکه سرمد در سال گذشته جهش خوبی در جذب پرتفوی داشت، اما جذب پرتفوی هدف اصلی ما نبود. تاکید اصلی ما روی افزایش سودآوری بود که ترکیب پرتفوی شرکت هم به خوبی این را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به سهم بالای بیمه‌های درمان و ثالث در صنعت بیمه کشور گفت: سهم بیمه‌های درمان و ثالث در بیمه سرمد با وجود پرتفوی درمان بانک صادرات، حدود 54 درصد است که بسیار پایین‌تر از میانگین صنعت است.

 

رئیس هیئت مدیره سرمد درباره عملکرد بیمه سرمد در بخش سرمایه‌گذاری هم گفت: ما پیش‌بینی می‌کردیم که بورس با مشکل مواجه شود و بر اساس همین پیش‌بینی، بیشتر پرتفوی‌مان از بازار سرمایه خارج کردیم و سیو سود کردیم که در آینده در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنیم.

 

ادامه مسیر رشد بیمه سرمد در سال 99 هم نکته دیگری بود که کاتب به آن اشاره کرد. وی گفت: در چهار ماه ابتدایی سال، حق بیمه تولیدی سرمد 83 درصد رشد داشته است که نشان می‌دهد موفقیت‌های چشمگیر شرکت در دو سال گذشته اتفاقی نبوده است.

 

مهندس مهدوی هم در ادامه این نشست به همکاری بیمه سرمد با بانک صادرات اشاره کرد و گفت: ما در میان شرکت‌های بیمه کشور، شرکت جوانی هستیم، اما به واسطه همکاری و قرابتی که با بانک صادرات داریم توانستیم مسیر رشد را زودتر طی کنیم و اعتبار خوبی کسب کنیم. همکاری سرمد و بانک، یک خلق ارزشی در صنعت بیمه ایجاد کرده که مورد توجه آقای دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی هم قرار گرفته است.

 

مدیرعامل سرمد اشاره‌ای هم به مراسم رونمایی از خدمات بیمه سرمد با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک صادرات داشت و اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز تماس 1516 به نوعی برگ برنده ما بود و که نظیری در صنعت بیمه ندارد و ما در این حوزه پیشتاز هستیم.

 

وی افزود: راه‌اندازی این مرکز 24 ساعته، تحسین یکی از خبرنگاران منتقد صنعت بیمه را به همراه داشت، چراکه توانسته بود در ساعات پایانی شب نیز مسئله بیمه‌ای خود با کمک این مرکز حل کند و از خدمات آن بهره ببرد.

 

مهدوی با اشاره به ارائه معرفی‌نامه به مشتریان برای خدمات بیمه در این مرکز گفت: به زودی ترخیص بیماران هم به صورت 24 ساعته به خدمات این مرکز اضافه خواهد شد تا مشکل ترخیص هم به کلی رفع گردد.

 

مدیرعامل سرمد در پایان از مدیران و پرسنل بانک صادرات درخواست کرد، پیشنهادها و انتقادهای خود را برای بهبود عملکرد بیمه سرمد به مدیران شرکت منتقل کنند تا این شرکت بتوانند در ارائه خدمات به مشتریان بهتر گام بردارد.

 

در ادامه این نشست پیشنهادها و انتقادات مدیران بانک صادرات در راستای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات بیمه سرمد در استان مورد بررسی قرارگرفت و پرونده خسارت شرکت پرشیا سرام یادگار از بیمه گذاران بانک صادرات با مساعدت دکتر کاتب رئیس هیت مدیره بیمه سرمد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال خسارت، تعیین تکلیف شد.

 

پس از این نشست، مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره سرمد با حضور در منزل مرحوم حسین نخعی، همکار فقید مدیریت استان قم با خانواده وی دیدار کردند.

 

مهدوی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم نخعی و آرزوی تندرستی برای بازماندگان، از مرحوم حسین نخعی به عنوان انسانی شریف و پرتلاش یاد کرد و گفت: این مرحوم جزو کارکنان شایسته بیمه سرمد در مدیریت استان قم بود که با تلاش باعث پیشبرد اهداف سازمان در استان می‌شد.

 

کاتب نیز در این دیدار گفت: خانواده بیمه سرمد، خود را در غم بزرگ این خانواده شریک می‌داند و من و همکارانم برای روح آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و سلامتی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنیم.

 

پس این دیدار هم فرصتی شد تا مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ضمن بازدید از مدیریت استان قم، نشستی صمیمی با نمایندگان استان داشته باشد و از نزدیک صحبت‌ها و پیشنهادهای آنان را برای بهتر شدن عملکرد سرمد در استان بشوند و به انتقادهای آنان پاسخ دهد.

 

حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل و حمیدرضا کتیرایی مدیریت استانها و شبکه فروش در این سفر استانی، مهندس مهدوی و دکتر کاتب را همراهی می‌کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied