شمانیوز
شما نیوز

در سه ماهه نخست سال جاری اتفاق افتاد؛

افزایش 195 درصدی در مبلغ هر سهم بیمه ملت

افزایش 195 درصدی در مبلغ هر سهم بیمه ملت نسبت به سال گذشته، از جمله مواردی است که در صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ این شرکت به چشم می‌خورد.

افزایش 195 درصدی در مبلغ هر سهم بیمه ملت

به گزارش شمانیوز : صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ بیمه ملت با سرمایه ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال، به صورت حسابرسی نشده منتشر شد.

 

بیمه ملت در سه ماهه نخست دوره مالی منتهی به 30 اسفند 1399، با کسب مبلغ ۶۲۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال به عنوان سود خالص، به ازای هر سهم خود، مبلغ ۲۲۱ ریال سود اختصاص داد که این رقم نمایانگر افزایش 195 درصدی سود به ازای هر سهم، نسبت به دوره مشابه در سال گذشته است.

 

شایان ذکر است؛ "ملت" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۵ ریال و سود خالص را مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال ذکر کرده بود.

 

از سوی دیگر، بیمه ملت در سه ماهه اول سال جاری از محل ذخایر فنی و سایر منابع توانسته است در مجموع ۲۵۸ میلیارد تومان درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه در سال 98 با درآمد 44.5 میلیاردتومان، ۴۸۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

همچنین، این شرکت بورسی، سود انباشته پایان دوره را با کاهش یک درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، مبلغ ۹۸۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied