شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی کشور خبر داد:

پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی کشور، از شناسایی، تشکیل پرونده و پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات خبر داد.

پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات

به گزارش شمانیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، اسلامی، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اخیرا برخی افراد و وب سایت ها با هدف فیشینگ و کلاهبرداری از مشتریان وب سایت های معتبر داخلی همچون دیوار، شیپور و غیره، پس از ثبت آگهی و پرداخت هزینه جهت ارتقای نوع نمایش آگهی به منظور تسریع در فروش، با دستیابی به تلفن انتشار دهنده آگهی و ارسال پیامکی به همراه لوگو و نام وب سایت به وی، اعلام می دارند که در صورت عدم پرداخت مبلغی تحت عنوان مالیات، آگهی ثبت شده از روی وب سایت مذکور حذف خواهد گردید.


وی اضافه کرد: همچنین در برخی موارد، این وب سایت های جعلی، با عناوینی همچون پرداخت مالیات، افراد را به سایت های مختلف با هدف کلاهبرداری هدایت نموده و پس از به دست آوردن اطلاعات حساب آن ها، مبلغی را تحت عنوان مالیات از حساب افراد کسر می نمایند.


مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی کشور، تاکید کرد: با توجه به ضرورت جلوگیری و مقابله با اقدامات متقلبانه که با سوء استفاده از نام نظام مالیاتی صورت می گیرد، پیگیری قضایی این جرایم در دستور کار قرار گرفته است.


ایشان یادآور شد: مودیان محترم صرفا می باید از طریق درگاه های رسمی و انحصاری دریافت مالیات از قبیل دستگاه های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی، درگاه های الکترونیکی اینترنتی سازمان (tax.gov.ir) یا مراجعه به شعب بانک ها اقدام به پرداخت مالیات نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied