شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با حضور سرهنگ بابائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و هئیت همراه و همچنین سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان ، مدیران ارشد واعضای شورای بسیج در سالن کنفرانس  مجتمع برگزار گردید.

 

درابتدای  این مراسم  سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به  مهمانان حاضر در جلسه و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به نقش وجایگاه بسیج در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی اشاره نموده گفتند بسیج پرچمدار حرکت در جهت خودکفایی و صف شکن در مسیر تحریم ها  و تهدید ها هستند و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون همت ، دانش و تلاش این سربازان گمنام است . وی در بخش دیگری از سخنان خویش فعالیتهای بسیج شرکت در سالهای اخیر را قابل تقدیر توصیف نمود و ضمن تشکر از زحمات غلامرضا قاسمی فرمانده سابق بسیج  و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید ، اظهار امیدواری کرد که روح الله نصیری فرمانده جدید پایگاه از همت و دانش نیروهای توانای بسیجی مجتمع درزمینه های مختلف به نحو احسن استفاده نموده شاهد موفقیتهای بیشتر پایگاه مقاومت بسیج مجتمع و شرکت در عرصه های گوناگون باشیم.

 

درادامه مراسم هم سرهنگ بابایی طی سخنانی به لزوم همراهی و همدلی در انجام کارها و وظایف اشاره نموده  همگامی مدیریت وبسیج را از عوامل مهم در تسریع کارها برشمرد که سبب می شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت  مشکلات را پشت سر گذاشته در مسیر پیروزی گام برداشت.

 

در پایان این برنامه  ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج مجتمع ، حکم انتصاب روح الله نصیری قرائت و به ایشان تقدیم گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied