شمانیوز
شما نیوز

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی:

بخش کشاورزی موتور محرکه و یکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور است

مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید شعب بانک کشاورزی در استان کرمانشاه، با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیران شبکه بانکی و رؤسای شعب بانک کشاورزی استان روز چهارشنبه پنجم شهریور سال 1399 برگزار شد.

بخش کشاورزی موتور محرکه و یکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی، در این جلسه دکتر ماهی کار، رییس هیات مدیره بانک کشاورزی طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و یاران باوفایش و تبریک هفته دولت و روز کارمند به همکاران گفت: بخش کشاورزی به عنوان موتور محرکه و یکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور است و وظیفه ذاتی ما در این بانک، حمایت مالی از سرمایه گذاران در این بخش است. وی اظهار داشت: در سال جاری مقرر است 500 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی، توسط این بانک تزریق شود.

دکتر ماهی کار با اشاره به سال جاری که مطلع آن از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید لقب گرفته است اشاره داشت، با درک لوازم مورد نیاز در سال موصوف، خط مشی اعتباری تهیه شده به گونه ای است که اولاً قابلیت انعطاف دارد و ثانیاً بالاترین قدرت اختیار در مقام تصمیم گیری، به مدیریت ها و شعب داده شده است و در ادامه قدرت پاسخگویی و رفع انتظارات را نیز دارد و نهایتاً از بعد شفاف سازی، قابل درک برای کارکنان است.

وی با اشاره به نظریه تئوری نسل ها، ویژگی های نسل فعلی را که از آن به نسل همیشه حاضر نام می برند، برشمرد و گفت: زندگی این نسل به شدت تحت تاثیر فنآوری و ارتباطات گسترده است.

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: نفوذ فنآوری باعث شده است که نیاز مشتریان تغییر کند و بانک ها می بایست در راستای خلق ارزش برای مشتریان، با نوآوری مداوم پاسخگوی نیازهای جدید و متغیر مشتریان باشند.

نامبرده با اشاره به تحلیل عملکردی نظام بانکی در حوزه فنآوری گفت: دلایل آماری در اختیار نشان می دهد که بانک کشاورزی در راستای توجه به علایق و سلیقه های نسل حاضر، حرکت های خوبی را داشته و توانسته است خدمات مناسبی را در بستر سیستم مهرگستری به مشتریان ارائه دهد و جایگاه ممتازی را در بین شبکه بانکی به دست آورد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مراد علیمردانی در طی مدت حضورشان به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی این استان، برای نامبرده در ادامه مسیر از بارگاه متعال طلب توفیق بیش از پیش کرد و  فرشاد صابری را به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان، معرفی کرد.

دکتر ماهی کار در پایان اظهار داشت امیدواریم با کمک مسئولان استانی و همکاری و همراهی مجموعه کارکنان بانک کشاورزی در این خطه، بتوانیم قدم های شایسته تری را در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشاورزی در منطقه برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied