شمانیوز
شما نیوز

سود شش‌هزار میلیاردی بیمه معلم از سرمایه‌گذاری‌های بورسی

فعالیت "و‌معلم" در بازار سرمایه دو ساله شد.

سود شش‌هزار میلیاردی بیمه معلم از سرمایه‌گذاری‌های بورسی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛ به گزارش محمدرضا مرادی مدیر سرمایه گذاری، شرکت بیمه معلم در شهریور ماه 97 با نماد "ومعلم" در فهرست شرکت‌های ناشر در بازار دوم فرابورس درج گردید.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس موظف به ارائه اطلاعات خود به طور منظم و شفاف در سامانه کدال می‌باشند، بیمه معلم نیز پس از درج در فرابورس طی دو سال اخیر ضمن رعایت الزامات، اطلاعات خود را به طور شفاف و منظم از طریق این سامانه در اختیار سهامداران و سرمایه‌گذاران قرار داده است. بیمه معلم به منظور حفظ ثروت سهامداران همواره سعی در بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی بیمه‌ای و تلاش جهت کسب بازده مناسب از سرمایه‌گذاری‌های خود دارد.

این گزارش می‌افزاید، با توجه به اینکه در شرایط عادی بازار سهام، قیمت سهم منعکس کننده، عملکرد شرکت می‌باشد، لذا همواره سعی شده عملکرد شرکت به نحوی باشد که تاثیر مثبتی در قیمت سهام داشته باشد و موجب رشد ثروت سهامداران گردد.

و اما برنامه‌های بیمه معلم جهت تداوم فعالیت موثر در بورس با مدیریت بهینه پرتفوی بیمه‌ای به بهترین شکل از لحاظ مدیریت ریسک و نیز تداوم روند سودآوری و افزایش کیفیت سود عمده برنامه شرکت در ادامه فعالیت می‌باشد. ارائه گزارشات شفاف و به موقع صورت‌های مالی و پاسخگویی صحیح به سهامداران بیش از پیش، در دستور کار قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied