شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عزاداران و هیات های مذهبی:

عزاداری کیشوندان با رعایت اصول بهداشتی، قابل تقدیر است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عزاداری خالصانه و عاشقانه کیشوندان در شبهای دهه اول محرم بویژه تاسوعا وعاشورای حسینی امسال که توام با رعایت ملاحظات و ضوابط بهداشتی بود را قابل تقدیر دانست.

عزاداری کیشوندان با رعایت اصول بهداشتی، قابل تقدیر است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری در پیامی از بانیان و گردانندگان هیات های مذهبی، عزاداران حسینی، امام محترم جمعه، ائمه محترم جماعات ،بسیج، همکاران سازمان منطقه آزاد کیش، فعالان حوزه بهداشت و درمان و سایرعواملی که در برگزاری با شکوه این مراسم آئینی و جمعی همراه با رعایت مصوبات شورای سلامت کیش متقبل زحمات فراوان شدند، تشکر کرد.

در پیام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش آمده است: واقعه کربلا، درسی برای همیشه تاریخ است تا مسلمانان به تاسی از امام خود، همیشه حق خواه باشند و زیر بار ظلم و ستم نروند. ضمن تسلیت ایام سوگواری معلم آزادگی و انسانیت، سید و سالار شهیدان از همه عزیزانی که همه سعی و کوشش خود را برای اجرای این آئین اصیل تشیع با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بکارگیری اقداماتی که منجر به شیوع ویروس کرونا نشود، خاضعانه سپاسگزارم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:

جزیره زیبای کیش که از تنوع قومی گسترده ای برخوردار هست وبه همین سبب خوشبختانه همه اقوام ایرانی هیأت مذهبی فعال در این جزیره نیز دارند،

برافراشته شدن بیرق های عزاداری در همه جای کیش، جلوه ای درخشان از پایبندی کیشوندان، گردشگران و بومیان عزیز به آئین های ایرانی اسلامی بود که با درایت ستودنی همه مشارکت کنندگان، دغدغه ها را فرونشاند و نگرانی از خطرات احتمالی شیوع کرونا را از بین برد.

در پایان این پیام آمده است: ضمن آرزوی قبولی عزاداری های همه کیشوندان، گردشگران و بومیان عزیز، توفیقات روزافزون همگان را از درگاه احدیت خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied