شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز ایثار و شهادت ذوب آهن

دهم شهریورماه روز ایثار وشهادت ذوب آهن اصفهان را گرامی می داریم

 پیام مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز ایثار و شهادت ذوب آهن

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، نقش ذوب آهن اصفهان وکارکنان غیرتمند و سخت کوش آن در پیروزی انقلاب اسلامی  و بعد از آن  تلاش وهمتشان در جهت استقلال و خودکفایی کشور و حضور حماسی  آن ها در دفاع مقدس و برآورده ساختن نیازهای فنی ، مهندسی و تدارکاتی  جنگ تحمیلی بر همگان روشن است.

در زمانی که  بسیاری از ذوب آهنی ها  در خط مقدم جبهه های غرب و جنوب کشور با ایثار جان شان به شهادت می رسیدند ، برخی به اسارت رفته ، دیگرانی مجروح می شدند و تا پایان عمرشان سختی و رنج را به جان می خریدند ،  عده ای دیگر نیز در دل کارخانه و در خط تولید با نهایت تلاش برای  رونق وگردش چرخ  های تولید  این شرکت تا پای جان ایستادگی می کردند.

در این میان روز ۱۰ شهریورماه  سالروز شهادت ۲۹ نفر از همکارمان بر اثر بمباران هوایی کارخانه توسط دشمن زبون بعثی ، تا ابد در خاطره ایران اسلامی می ماند. صنعتگران و کارکنان حماسه آفرین دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه صنعت و جبهه های نبرد حق علیه باطل از هیچ کوششی دریغ نکردند  تا با خون خود ، درخت اسلام و میهن اسلامی مان استوار و پا برجا بماند.

این روز که به نام  “ روز ایثار و شهادت ذوب آهن ” نام گذاری شده باعث افتخار کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی و خانواده های عزیز آن ها است . تقدیم این شهیدان پر افتخار و در مجموع تقدیم  287 شهید سرافراز ذوب آهنی سرآمد افتخارات  این مجموعه است.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهیدان گرانقدر ، سلام  و درود  خالصانه  خودم را به پیشگاه  امام (ره) ،  تمامی شهدا ، جانبازان ، آزادگان  و تمامی ایثارگران انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس و خانواده های معزز و صبور آن ها  در ذوب آهن اصفهان تقدیم نموده  ، عزت و سرافرازی همگان را از خداوند متعال خواهانم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied