شمانیوز
شما نیوز

فولاد خراسان به زودی آزمون استخدامی برگزار می کند

جذب ٢۴۴ نفر نیرو در بزرگ ترین جبهه صنعتی شرق کشور در نیمه دوم سال جاری از طریق آزمون

بر اساس دستور مدیرعامل فولاد خراسان، این شرکت ظرف ماه آینده، با برگزاری آزمون علمی، اقدام به جذب ٢۴۴ نفر نیروی انسانی از میان جوانان توانمند، متعهد و با انگیزه در بزرگ ترین مجتمع صنعتی شرق کشور خواهد نمود.

جذب ٢۴۴ نفر نیرو در بزرگ ترین جبهه صنعتی شرق کشور در نیمه دوم سال جاری از طریق آزمون

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان؛ کسری غفوری با اشاره به اهمیت شایسته سالاری در جذب نیروی انسانی برای این شرکت، گفت: مجتمع فولاد خراسان، «شایسته سالاری»، اولویت «جذب جوانان بومی» در شرایط یکسان، «بی طرفی» و نیز ایجاد «فرصت برابر و رقابت عادلانه» برای داوطلبان توانا و علاقه مندان خدمت در جبهه صنعت و اقتصاد کشور را به عنوان راهبردی ویژه و هم راستا با مسئولیت های اجتماعی خود می داند.

بر اساس این خبر «آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹» مجتمع فولاد خراسان برای جذب ٢۴۴ نفر از جوانان تحصیل کرده و دارای دانش و تخصص در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس برنامه ریزی شده است و این آزمون ظرف یک ماه آینده جاری توسط مراکز علمی معتبر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این که به لطف پروردگار، اشتغال زایی پایدار یکی از دستاوردهای مهم فولاد خراسان است، افزود: در راستای تحقق این مهم، در مجموعه فولاد خراسان و شرکت های پیمانکاری این مجموعه هم اکنون بالغ بر ۲۵۰۰ نفر مشغول به کار می باشند که از این تعداد بالغ بر ۹۰ درصد را نیروهای بومی استان خراسان رضوی و اکثراً از میان جوانان تحصیل کرده شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان تشکیل می دهند.

غفوری با بیان این که جذب نیروی توانمند به عنوان یکی از کلیدی ترین ارکان توسعه سازمان در محیط متغیر و چالشی امروز و در صنعت فولاد دارای ظرایف ویژه ای است، از جذب و به کارگیری نیروی های مورد نیاز در آزمون سال جاری بر اساس آزمون کتبی و مصاحبه خبر داد و افزود: نفرات برتر «آزمون کتبی علمی» که شایستگی های فنی و دانشی آن ها در «ارزیابی عملی و مصاحبه» نیز احراز شود بر اساس نیاز خطوط تولید و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت، تا پایان سال و بر اساس نیاز مجتمع به کار دعوت خواهند شد.

به گفته مدیرعامل فولاد خراسان، اهمیت فرآیند تامین منابع انسانی، باعث تعریف الگویی علمی و مبتنی بر شایسته سالاری، عدالت و بی طرفی برای شناسایی و جذب نیرو در این شرکت شده است و هفتمین آزمون استخدامی این شرکت از بدو تاسیس تاکنون نیز با کمک مراکز معتبر دانشگاهی و متخصصان بی طرف برگزار خواهد شد تا ان شاا... زمینه جذب تعداد دیگری از جوانان توانمند کشور و شهرمان، در خانواده بزرگ قطب سوم فولاد کشور فراهم شود.

شایان ذکراست علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط شرکت در آزمون به روزنامه های کثیر الانتشار "خراسان و دنیای اقتصاد "روز شنبه مورخ ۱۵ شهریور ماه مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied