شمانیوز
شما نیوز

آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران/

بهمنی: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسب، از بحران خارج شد

رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به ارزیابی‌اش از عملکرد بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسبی که اعمال کرد، توانست از بحران خارج شده و یکی از بانک‌های پیشرو و شایسته کشور شود.

بهمنی: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسب، از بحران خارج شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محمود بهمنی با اشاره به آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، گفت: این بانک امروزه شرایط مناسبی دارد و اگر تسهیلات تکلیفی و یا تسهیلات یارانه‌ای به بانک صادرات ایران تحمیل نشود و تسهیلات بازگشت داشته باشند، همچنان می‌تواند یکی از بانک‌های پیشرو و خوب کشورمان باشد.

‌وی افزود: بانک صادرات ایران، بانک قدیمی و خصوصی است و می‌تواند شرایط مناسب‌تر از این هم وضعیت فعلی هم داشته باشد.

نماینده سابق مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت فعلی بانک صادرات ایران و چشم‌انداز آینده گفت: معتقدم که چشم‌انداز آینده این بانک می‌تواند بهتر از این باشد. البته باید مقداری خود را از دولت جدا کند تا بتواند مدیریت درست و صحیح خود را اعمال کند.

بهمنی با اشاره به قرار گرفتن بانک صادرات ایران در سیبل تحریم‌ها و موفقیت این بانک گفت: تمام بانک‌های کشور در حال حاضر تحریم هستند و متاسفانه اجازه نمی‌دهند که بانک‌های ما با بانک‌های خارجی کار کنند.

وی تصریح کرد: اگر بانک صادرات ایران را با دیگر بانک‌های داخلی مقایسه کنیم یکی از بانک‌های موفق و شایسته در زمینه‌های مختلف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied