شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح های عمرانی، تولید و خدماتی

جلسه بررسی مشکلات طولا با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در دفتر امور طولا واقع در این روستا برگزار شد.

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح های عمرانی، تولید و خدماتی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه بررسی مشکلات طولا که امروز (سه شنبه) برگزار شد؛ تاکید کرد که انجام طرح ها و پروژه های مربوط به این منطقه با هدف خدمات رسانی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان باید براساس اولویت ها انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین خواستار این شد که برای رفع نیازهای ساکنان، بهسازی و ساماندهی وضعیت معابر و محل های تردد در طولا مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و براساس طرح های پیش بینی شده عملیات عمرانی و زیرساختی با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

در ادامه این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته طی ماه های گذشته در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و... در منطقه طولا ارائه شد.

در بخش دیگری از این جلسه هفت طرح در حوزه های توسعه زیرساخت ها و خدمات و همچنین طرح هایی مربوط به حوزه سرمایه گذاری در روستای طولا ارائه گردید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه در ادامه از مجموعه تولیدی و صنعتی آرام شناور کیان قشم واقع در شهرک صنعتی طولا بازدید کردند. این شرکت در زمینه تولید انواع شناورهای آلومینیومی، فولادی و کامپوزیت، طراحی و تولید انواع آمبولانس دریایی، شناور های تحقیقاتی و صیادی میگو و ماهی، لندینگ کرافت ها و همچنین تولید انواع آلاچیق های چوبی شناور فعالیت می کند.

مومنی در ادامه برنامه بازدیدهای روز سه شنبه خود ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات موجود در انبار خدمات روستایی طولا در جریان برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این حوزه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در ادامه به بازدید المان های شهری ساخته شده و استقرار یافته در سطح شهر قشم پرداختند.

بازدید از روند اجرای عملیات عمرانی طرح تعریض و اصلاح جاده ساحل جنوبی به سمت روستای دفاری و همچنین محوطه در نظر گرفته شده برای احداث پارک و زمین ورزشی در روستای دفاری آخرین برنامه روز سه شنبه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بود.

مومنی در این بازدید بر سرعت بخشیدن روند اجرایی این طرح با هدف افزایش ایمنی مسیر دسترسی و همچنین توسعه حوزه گردشگری روستای دفاری تاکید کرد.

طرح تعریض و تبدیل جاده به بلوار ورودی روستای دفاری قشم در فاز نخست تا این روستا ادامه دارد و هدف نهایی این پروژه در مراحل بعد، اتصال جاده ساحل جنوبی به ساحل شمالی جزیره قشم خواهد بود. براساس تفاهم نامه امضا شده برای این طرح، قرار است خاکریزی این طرح توسط شورای اسلامی دفاری صورت گرفته و آسفالت، جدول گذاری، فضای سبز و روشنایی این پروژه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied