شمانیوز
شما نیوز

بیکاری در استان تهران 2 درصد کاهش یافت

استاندار تهران با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال گذشته ۱۰.۱ دهم درصد بوده است، گفت: کاهش ۲ درصدی بیکاری در پایتخت حاصل زحمات کار آفرینان است.

بیکاری در استان تهران 2 درصد کاهش یافت

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه نرخ بیکاری استان امسال به ۸.۶ دهم درصد رسیده است، اظهار داشت: با وجود شرایط بسیار سخت و پیچیده تحریم‌های ظالمانه و کرونا، امسال استان تهران در کاهش نرخ بیکاری موفق عمل کرده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال گذشته ۱۰.۱ دهم درصد بوده است، گفت: کاهش ۲ درصدی بیکاری استان تهران حاصل تلاش‌ها و زحمات کار آفرینان است، لذا حمایت از آنان همواره در دستور کار بوده و اعلام می‌کنیم که پشتیبانی از تولید و تولید گران با شعار محقق نخواهد شد و باید به طور برنامه ریزی شده و مداوم این حمایت‌های صورت بگیرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه بیکاری، گرانی، آسیب‌های اجتماعی مواردی هستند که نیاز به توجه جدی دارند، گفت: برای رفع این معضلات نیازمند کار‌های علمی هستیم و نمی‌توانیم بدون برخورد علمی این موارد را کاهش دهیم و در این راستا باید از توانمندسازی به جای دادن یارانه بهره‌مند شوند که استانداری تهران از سال ۹۷ تاکنون به این موضوع ورود کرده است.

وی از راه اندازی ۶ پست ۶۳۲۰ برای تولید برق شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد و عنوان داشت: واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی شهریار آغاز و برای احداث شهرک صنعتی ملارد نیز زمین اختصاص یافته است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied