شمانیوز
شما نیوز

ضروری ترین نکات در خرید بلیط هواپیما مشهد کیش

کیش از جمله مقاصد گردشگری ایرانیان است که پروازهای مختلفی از هر نقطه کشور به آن برقرار می‌شود. از این رو کسانی که مبدا سفرشان، شهر مشهد است نیز انواع مختلفی از بلیط هواپیما به مقصد کیش را در اختیار دارند که می‌توانند آن را با قیمت های مختلفی خریداری کنند.

ضروری ترین نکات در خرید بلیط هواپیما مشهد کیش

 

کیش از جمله مقاصد گردشگری ایرانیان است که پروازهای مختلفی از هر نقطه کشور به آن برقرار می‌شود. از این رو کسانی که مبدا سفرشان، شهر مشهد است نیز انواع مختلفی از بلیط هواپیما به مقصد کیش را در اختیار دارند که می‌توانند آن را با قیمت های مختلفی خریداری کنند. برای خرید بلیط هواپیما مشهد کیش همچون انواع دیگر بلیط هواپیما داخلی دو راه وجود دارد. راه نخست مراجعه به آژانس های مسافرتی و تهیه بلیط است که این روش، دیگر یک راه کاربردی به شمار نمی‌آید و تقریباً منسوخ شده است. روش دیگر که امروزه طرفداران بیشماری دارد، خرید اینترنتی انواع بلیط سفر از سامانه های معتبری همچون قاصدک 24 است. با این حال خرید هر نوع بلیطی به همین سادگی ها هم نیست و این کار نکات مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل نیز تصمیم گرفته ایم تا در مطلبی با عنوان " ضروری ترین نکات در خرید بلیط هواپیما مشهد کیش " به بررسی این نکات بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 

بلیط هواپیما خود را اینترنتی بخرید

 

همانطور که گفتیم برای خرید بلیط هواپیما مشهد دو راه وجود دارد. با این حال شما بهتر است بلیط مورد نظر خود را به صورت اینترنتی بخرید. چرا که خرید آنلاین بلیط مشهد موجب می‌شود تا شما بتوانید، سر فرصت قیمت تمامی بلیط های موجود را بررسی کنید، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس بلیطی که متناسب با بودجه و سلیقه شما است را خریداری کنید. برای همین توصیه می‌کنیم اگر نمی‌خواهید تا دامنه انتخاب شما به هنگام خرید بلیط پرواز محدود به سلیقه احتمالی اپراتور فروش شود، از وب سایت های معتبر فروش بلیط سفر استفاده نمایید و بلیط هواپیما خود را اینترنتی بخرید. البته فراموش نکنید که تنها برای سفرهای هوایی نیست که می‌توانید از این راه استفاده کنید و شما برای خرید انواع بلیط قطار و اتوبوس نیز می‌توانید از سامانه های معتبر فروش بلیط سفر نظیر قاصدک 24 بهره بگیرید.

 

قیمت بلیط های چارتر را بررسی کنید

 

شما قرار است یک بلیط هواپیما را به مقصد کیش بخرید و کیش نیز از جمله مقاصد داخلی است که هم بلیط چارتر و هم بلیط سیستمی برای آن به فروش می‌رسد. بنابراین از فرصت استفاده کنید و برای خرید یک بلیط ارزان هواپیما، فهرست بلیط های چارتر را نیز بررسی کنید. با این کار ممکن است اگر در زمان پیک سفر نباشید بتوانید یک بلیط با قیمت مناسب را بیابید و آن را خریداری کنید. البته اگر پیش از این با بلیط های چارتر سفر نکرده اید، بهتر است قوانین مربوط به این نوع از بلیط های هواپیما را بررسی کنید و سپس بلیط هواپیما مورد نظرتان را رزرو نمایید.

 

مدت زمان سفر را در نظر بگیرید

 

شما با خرید یک بلیط هواپیما مشهد به مقصد کیش در حدود یک ساعت و نیم پرواز را پیش رو دارید. بنابراین بهتر است ساعت پرواز خود را به گونه ای انتخاب نمایید که در زمان مناسبی به این جزیره برسید و بتوانید به موقع اتاق خود در هتل را تحویل بگیرید. فراموش نکنید که بعد از خرید بلیط هواپیما از سایت قاصدک 24 می‌توانید عملیات مربوط به رزرو هتل مورد نظرتان را نیز به صورت آنلاین و از طریق همین مجموعه به انجام برسانید. با این کار در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانید یک اتاق در هتل دلخواهتان را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

 

اگر از زمان سفرتان اطمینان ندارید، بلیط سیستمی بخرید

 

بلیط چارتر هواپیما از قوانین و سیاست های چارتر کننده خود پیروی می‌کند. از این رو اگر شما از زمان سفر خود اطمینان ندارید و قصد دارید تا یک بلیط چارتر را برای آن خریداری کتنید بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کرده و در فهرست بلیط های سیستمی به دنبال بلیط سفر مورد نظرتان بگردید. چرا که ممکن است با تغییر زمان پرواز بلیط چارتر شما با جریمه کنسلی 100 درصدی مواجه گردد و شما نتوانید حتی کوچکترین بخش از هزینه ای را که برای خرید بلیط خود کرده اید، مسترد نمایید. بنابراین اگر احتمال می‌دهید که ممکن است نتوانید در تاریخ مورد نظرتان سفر کنید و مجبور به کنسل کردن بلیط خود می‌شوید حتماً برای کاهش خسارت، یک بلیط سیستمی هواپیما را برای سفرتان خریداری کنید.

 

با همه اینها اگر به هر دلیل ممکن مجبور به لغو سفرتان و کنسل نمودن بلیط چارتر یا سیستمی خود شدید لازم نیست به هیچ عنوان نگران باشید. چرا که شما می‌توانید این کار را به راحتی و به صورت آنلاین از طریق مجموعه قاصدک 24 پیگیری نمایید. برای این کار تنها کافی است به پنل کاربری خود در این سایت مراجعه کنید و بعد از انتخاب بلیط خریداری شده، درخواست کنسلی خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که پس از بررسی و تائید درخواست شما از سوی کارشناسان این مجموعه هزینه بلیط طی 48 الی 72 ساعت به حساب شما مسترد می‌شود.

 

در پایان یادآور می‌شویم که شما علاوه بر بلیط هواپیما می‌توانید انواع بلیط اتوبوس و قطار را نیز از سایت قاصدک 24 رزرو کنید و حتی بیمه مسافرتی مورد نیاز خود در سفرهای خارجی را نیز به صورت آنلاین و از طریق این مجموعه خریداری نمایید. همچنین برای سهولت بیشتر در خرید انواع بلیط سفر و بیمه نامه تنها کافی است تا نسخه اندروید اپلیکیشن اختصاصی قاصدک 24 را از کافه بازار دانلود و آن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایید.

 

منبع: سایت رزرو بلیط هواپیما

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied