شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی/

نه ترامپ و نه کرونا جلودار برگزاری لاتاری 2022 نیستند!!

اخیر شایعات و اخبار غیر رسمی میان مردم پخش شده که دونالد ترامپ لاتاری را برای ایران تحریم نموده است. حدودا چند وقت پیش بود که آقای ترامپ در گوشه ای از سخنرانی خود ادعا کرد که لاتاری را برای شهروندان ایرانی تحریم می کند. با وجود تلاش های بسیار زیاد ترامپ و دولتش این واقع رخ نداد؛ زیرا به طور کلی بعضی از قوانین وضع شده در آمریکا قدرت زیادی دارند و به راحتی نمی توان آن را تغییر داد. در نتیجه لاتاری برای ایران تحریم نمی باشد و ایرانیان به راحتی می توانند در لاتاری 2022 ثبت نام نمایند. برای شرکت در این بخت آزمایی می توانید از سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر استفاده نمایید.

نه ترامپ و نه کرونا جلودار برگزاری لاتاری 2022 نیستند!!

 

اخیر شایعات و اخبار غیر رسمی میان مردم پخش شده که دونالد ترامپ لاتاری را برای ایران تحریم نموده است. حدودا چند وقت پیش بود که آقای ترامپ در گوشه ای از سخنرانی خود ادعا کرد که لاتاری را برای شهروندان ایرانی تحریم می کند. با وجود تلاش های بسیار زیاد ترامپ و دولتش این واقع رخ نداد؛ زیرا به طور کلی بعضی از قوانین وضع شده در آمریکا قدرت زیادی دارند و به راحتی نمی توان آن را تغییر داد. در نتیجه لاتاری برای ایران تحریم نمی باشد و ایرانیان به راحتی می توانند در لاتاری 2022 ثبت نام نمایند. برای شرکت در این بخت آزمایی می توانید از سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر استفاده نمایید.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری یکی از کم هزینه ترین و بی دردسرترین روش های مهاجرت است که شهروندان ایرانی هم میتوانند با کمترین هزینه به این روش به آمریکا مهاجرت کنند.

 

حدود 30 سال از زمان شروع اولین لاتاری گرین کارت آمریکا می گذرد و هر سال افراد بیشتری در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت می کنند. مطابق سیاست های امور خارجه آمریکا در هر دوره از لاتاری نزدیک به 55 هزار نفر می توانند برنده این قرعه کشی باشند. سهمیه ایران در سال های گذشته حدود 4500 نفر بوده که با بر کناری کشور بنگلادش این تعداد به 5500 نفر افزایش داشته است. افرادی که  موفق به برنده شدن در لاتاری آمریکا شوند، می توانند با هزینه و سختی کمتر گرین کارت خود را دریافت کرده و اقامت دائمی در خاک آمریکا داشته باشند.

 

راه های مهاجرت به آمریکا

 

برای مهاجرت به آمریکا و دریافت گرین کارت این کشور راه های دیگری نیز وجود دارد. بعد از روش مهاجرت از طریق لاتاری، مهاجرت تحصیلی به آمریکا از دیگر روش هایی است که به نسبت سایر راه ها سختی کمتر و هزینه مقرون به صرفه ای دارد البته نه به اندازه لاتاری گرین کارت آمریکا.

 

به طور کلی راه های مهاجرت به آمریکا به شرح زیر است:

  • مهاجرت از روش سرمایه گذاری
  • مهاجرت از روش راه اندازی کسب و کار
  • مهاجرت از روش استخدام
  • مهاجرت از روش تحصیلی
  • مهاجرت از روش توریستی
  • مهاجرت از روش ازدواج
  • مهاجرت از روش لاتاری
  • مهاجرت از روش پناهندگی

 

افرادی که تصمیم به مهاجرت از روش ها دیگر دارند باید این دو نکته توجه نمایند. اول: به دلیل روابط ناپایدار و وجود اختلافات میان ایران و آمریکا، مهاجرت از طریق بعضی از روش ها ذکر شده به سختی و با هزینه بسیار  بالا  و در بعضی موارد غیر ممکن است.

دوم: در هر کدام از روش ها ذکر شده مدت دریافت گرین کارت آمریکا متغییر است و به طور میانگین 2 سال طول خواهد کشید.

لازم به یادآوری است که تنها روشی که به دلیل به صرفه و راحت بودن آن از طرفداران زیادی در ایران برخوردار است، روش مهاجرت از طریق لاتاری است.

 

مزایای گرین کارت آمریکا

 

افرادی که موفق به دریافت گرین کارت آمریکا می شوند، می توانند به راحتی از تمامی حقوق شهروندان آمریکایی استفاده نمایند. انتخابات تنها حقی است که اتباع خارجی نمی توانند از آن بهرمند شوند. دارندگان گرین کارت آمریکا به سادگی می توانند در مشاغل مختلف استخدام شوند یا برای خود کسب و کاری راه اندازی نمایند. استفاده از امکانات مختلف برای زندگی روزمره با استاندارد ها جهانی، ازدواج با شهروندان آمریکایی و تحصیل در این کشور از جمله حقوقی است که نصیب دارندگان گرین کارت می شود.

 

شرایط ثبت نام لاتاری

 

برای ثبت نام لاتاری باید یک سری از شروط بسیار ساده را داشته باشید تا بتوانید به راحتی در این قرعه کشی شرکت نمایید.

برای نام نویسی لاتاری هیچ محدودیت سنی وجود ندارد، اما اشخاصی که تمایل به ثبت نام به عنوان متقاضی اصلی را دارند باید بیشتر از هیجده سال سن داشته باشند.

داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم 12 ساله یا داشتن 2 سال سابقه کار در طی  5سال اخیر

از جمله مدارک و مشخصاتی که باید هنگام ثبت نام در لاتاری همراه خود داشته باشید، مشخصات فردی و خانواده، عکس مخصوص لاتاری و پاسپورت معتبر است. در ثبت نام لاتاری 2022 داشتن پاسپورت معتبر، ضروری و مهم است.

 

 

ثبت نام لاتاری 2022 آمریکا

 

برای نام نویسی در لاتاری نیاز به یک سامانه آنلاین می باشد تا بتوانید در کمترین زمان ثبت نام خود را انجام دهید. مجموعه مهاجرتی برتر مهاجر توسعه دهنده سامانه ای هوشمند برای ثبت نام لاتاری است که افراد می تواند ثبت نام خود را در محیطی کاملا فارسی انجام دهند. مزیتی که این سامانه را ویژه می کند، پشتیبانی آن است که توسط کارشناسان مهاجرتی صورت می گیرد. برای ثبت نام در این سامانه نیاز به آموزش آن ندارید، اما کسانی که می خواهند ثبت نام شان با سرعت و دقت بالا انجام شود می توانند مقاله آموزش ثبت نام لاتاری  را مطالعه نمایید.

 

image_cd932a4846cd2b212075d7d66c7d2a1c06f37984

 

برای شروع ثبت نام می توانید وارد سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر شوید.

 

موارد مهم برای ثبت‌نام لاتاری

 

اطلاعاتی که در سامانه ثبت‌نام لاتاری برتر مهاجر باید ثبت کنید به 4 بخش زیر تقسیم می‌شود.

  1. مشخصات فردی
  2. مشخصات خانواده
  3. اطلاعات محل سکونت
  4. اطلاعات پاسپورت

 

نکات مهم لاتاری هر بخش

 

  1. مشخصات فردی

image_9254f650261eb07db08a958a54f1bd241c8b56d1

 

باید نام  و نام خانوادگی خود را به انگلیسی و مطابق پاسپورت خود وارد کنید.

در مرحله بعد وضعیت تحصیلی خود را انتخاب کنید. برای مثال، اگر شما دانشجوی ترم آخر لیسانس هستید، باید گزینه " دانشجوی لیسانس " را انتخاب کنید. اگر برای یک مصاحبه در لاتاری برنده شوید، باید تاریخ دریافت مدرک خود را نیز فراهم کنید. پس اطلاعات را صحیح وارد نمایید تا مطمئن باشید که در این مصاحبه به مشکل جدی برخورد نمی کنید.

 

در تاریخ تولد شما باید تاریخ تولد خود را به میلادی  یا شمسی ثبت کنید. در عکس ویژه لاتاری، که یکی از حساس‌ترین بخش‌های آن است، اگر یک عکس ویژه لاتاری ندارید ، عکس خود را آپلود نکنید . شما می‌توانید گزینه " عکسم آماده نیست بعدا میفرستم "  را انتخاب کنید، بعد از تهیه عکس ویژه لاتاری خود، به سراغ پنل کاربری خود بروید و عکس خود را برای سیستم ثبت لاتاری برتر مهاجر بفرستید.

 

  1. مشخصات خانواده

image_4b047c26a9d1b916dc7e6278be07cc508d6fa852

 

نکته ای که در این بخش حائز اهمیت است، تعداد فرزندانتان است. شما می توانید تنها فرزندانی که حداکثر 21 سال دارند را در این فرم قید نمایید.

بعد از وارد کردن مشخصات همسر خود گزینه ای با عنوان « ثبت نام دو شانسه میخواهم» وجود دارد که به صورت خودکار فعال می باشد. افرادی که می خواهد دو شانس برای خود در لاتاری ثبت کنند، دیگر نیازی به دوبار ثبت نام در این سامانه ندارند. اگر این گزینه فعال باشد کارشناسان برتر مهاجر با همان یک بار ثبت نام برای شما فراینده دو ثبت نام را انجام می دهند. توجه نمایید در صورتی که می خواهید این گزینه فعال باشد حتما حتما باید همسرتان نیز دارای پاسپورت باشد.

آنچه در این بخش مهم می باشد، تعداد فرزندان است. شما می‌توانید تنها فرزندان را در نظر بگیرید که حداقل ۲۱ ساله هستند.

 

پس از ورود اصلاعات همسرتان، شما می‌توانید گزینه " ثبت نام دو شانسه میخواهم، همسر باید پاسپورت داشته باشد، البته میتوانید بعدا ارسال کنید " را انتخاب کنید گفتنی است که این گزینه به صورت خودکار فعال است. افرادی که می‌خواهند در یک لاتاری دو فرصت را برای خود ثبت کنند دیگر نیازی به ثبت‌نام مجدد در این سیستم ندارند . اگر این گزینه فعال باشد ، متخصصان برتر مهاجر با همان ثبت‌نام یک زمان ، دو فرآیند ثبت را انجام خواهند داد . توجه داشته باشید که اگر این گزینه را می‌خواهید ، باید مطمئن باشید که همسرتان نیز پاسپورت دارد .

 

  1.  اطلاعات محل سکونت

 

در این بخش بهتر است در قسمت های «شهر» و «آدرس» به صورت انگلیسی وارد نمایید. اما اگر قادر به این کار نیستید می توانید به صورت فارسی وارد نموده تا کارشناسان برتر مهاجر این موارد به انگلیسی تبدیل نمایند.

نکته ریزی که در این بخش وجود دارد گزینه های «کد پستی همراهم نیست یا نداریم» و «آدرس ایمیل یادم نیست یا ندارم» است. اگر این اطلاعات را نیز به همراه دارید، بهتر است بر روی آن ها کلیک نموده و آن ها تکمیل نمایید.

در این بخش باید به زبان انگلیسی قسمت های " شهر " و " نشانی "  را وارد کنید. با این حال , اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید, می‌توانید به زبان فارسی اطلاعات را وارد کنید تا متخصصان برتر مهاجر این موارد را ترجمه نمایند.

توجه داشته باشید که در این بخش گزینه های " کد پستی همراهم نیست یا نداریم " و " آدرس ایمیل یادم نیست یا ندارم " وجود دارد، اگر این اطلاعات را دارید، بهتر است روی آن‌ها کلیک کنید و آن‌ها را پر کنید.

 

  • اطلاعات پاسپورت

image_1c24b2690fe10535369d7843feae06ee1b64b0c0

 

نکته‌ای که در این بخش بسیار مهم است، معتبر بودن پاسپورت شماست. مطابق یکی از بیانات وزارت امور خارجه آمریکا، باید گذرنامه معتبری برای ثبت نام لاتاری 2022 داشته باشید . حتی اگر برنده شوید، اطلاعات پاسپورت شما نامعتبر باشد از آن دوره لاتاری حذف خواهید شد. اگر متوجه شوید که پاسپورت برای ثبت نام لاتاری در این سیستم معتبر نیست , می‌توانید گزینه« اطلاعات پاسپورت اکنون همراهم نیست ولی بعدا در پنل کاربری اعلام خواهم کرد» را انتخاب نمایید و بعد از اینکه پاسپورت خود را تمدید کردید، اطلاعات را درکاربری سایت برتر مهاجر وارد نمایید.

 

پس ازتکمیل این مرحله به روی دکمه " مرحله بعد "کلیک کنید.

 

5-پرداخت

image_5599c2ff5f18ddfc7d998b7c96ccca11bae5537e

 

در مرحله بعد فاکتور پرداخت برای شما نمایش داده می شود  و پس از پرداخت هزینه ثبت نام لاتاری . ثبت نام شما تکمیل شده و کارسناسان برتر مهاجر برای تکمیل ثبت نام با شما تماس میگیرند.

 

شماره تماس:021-77500359

شماره موبایل:09123458035

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied