شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

در شرایطی که دنیا با شیوع بیماری کرونا مواجه شده و روزانه به جهت سرعت سرایت این بیماری تعداد زیادی از افراد به آن مبتلا شده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهند، نیاز به رعایت مسائل بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود. دستگاه ضدعفونی کننده دست یکی از محصولاتی است که می‌تواند به کاربران کمک نماید تا بتوانند در مکان‌های عمومی و شلوغ، دست‌های خود را ضدعفونی کرده و تا حد بسیار زیادی از شیوع بیماری کرونا و سایر بیماری‌های واگیردار که بیشتر از راه دست منتقل می‌شوند، جلوگیری کنند.

 

در شرایطی که دنیا با شیوع بیماری کرونا مواجه شده و روزانه به جهت سرعت سرایت این بیماری تعداد زیادی از افراد به آن مبتلا شده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهند، نیاز به رعایت مسائل بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود. دستگاه ضدعفونی کننده دست یکی از محصولاتی است که می‌تواند به کاربران کمک نماید تا بتوانند در مکان‌های عمومی و شلوغ، دست‌های خود را ضدعفونی کرده و تا حد بسیار زیادی از شیوع بیماری کرونا و سایر بیماری‌های واگیردار که بیشتر از راه دست منتقل می‌شوند، جلوگیری کنند.

 

برای خرید دستگاه فوق می توانید به سایت شرکت وین طب مراجعه کنید :

 

vinteb.com

09124510683 مهندس جوادی

 

دستگاه ضدعفونی کننده دست که در حال حاضر در ایران تولید می‌شود و به دیسپنسر یا دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک، هوشمند و یا دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی شهرت دارد، همگی یک کارکرد اصلی دارند و تنها در مدل‌ و جزئیات متفاوتند. ما در ادامه این مطلب به معرفی این دستگاه کارآمد پرداخته و شما را با شرکت تجهیزات پزشکی وین طب تولید کننده این نوع از محصولات در ایران آشنا خواهیم کرد.

 

image_ecc0a9516b80c06b127a620ca7a933df5b61b0be

 

دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند چه کاربردی دارد؟

 

در حال حاضر که سلامت انسان‌ها به جهت بیماری کرونا مورد تهدید قرار گرفته است، هنگامی که برای انجام کارهای روزانه نیاز است تا به مکان‌های پر رفت‌و‌آمد و شلوغ مانند بانک‌ها و ادارات و یا مراکز خرید مراجعه کنیم، مسئله سرایت این بیماری و ابتلا به آن می‌تواند یکی از دغدغه‌های مهم برای همه‌ی ما به شمار آید. شرکت ایرانی وین طب دستگاه ضدعفونی کننده دست یا دیسپنسر را با کیفیت بالایی تولید کرده که در هر مکانی می‌توان آن را نصب کرده و از آن‌ برای ضدعفونی کردن دست‌ها استفاده کرد. کارکرد این دستگاه اینگونه است که وقتی کاربر دست خود را زیر دستگاه می‌گیرد، سنسورها به شناسایی آن پرداخته و مواد ضدعفونی کننده روی دست‌ها پاشیده خواهد شد. ویژگی خاص و متفاوت دستگاه ضدعفونی کننده دست وین طب آن است که ضمن ضدعفونی کردن دست کاربران، نیاز به لمس کردن دستگاه را از طرف کاربر منتفی خواهد کرد.

 

بر خلاف ساختار دستگاه‌های سنتی که لازم بود با فشردن کلید، شما از مواد ضدعفونی کننده استفاده نمایید، شرکت وین طب در ساختار دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی خود شیوه‌ای را لحاظ کرده که شما نگرانی از بابت انتقال ویروس به جهت لمس دستگاه را نخواهید داشت و این مورد یک مزیت اساسی نسبت به سایر دستگاه‌های سنتی و پدالی و.. به شمار خواهد آمد.

 

image_b18b58e6188eecd972c4470a5ee0bf3b6fc67501

 

از دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک در چه اماکنی می‌توان استفاده کرد؟

 

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم از دستگاه ضدعفونی کننده دست Hand sanitizer می‌توان در هر مکانی بخصوص مکان‌های عمومی استفاده کرد. مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و به طور کلی هر مکانی که رفت‌و‌آمد به آن‌ها زیاد صورت می‌گیرد، مکان مناسبی برای استفاده از این محصول منحصربفرد و کاربردی است. دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک دارای ابعادی به طول و ارتفاع و عمق 29×21.5×16×14 سانتی‌متر می‌باشد و بسیار جمع و جور طراحی شده و جای بسیار کمی را اشغال می‌کند، بنابراین نیازی نیست برای نصب و استفاده از آن جای زیادی را در نظر بگیرید.

 

دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک وین طب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

  • برای این دستگاه نمایشگر LED در نظر گرفته شده و هنگامی که دست‌ها زیر نازل قرار می‌گیرد، روشن می‌شود.
  • از طریق سنسورهای اولتراسونیک که دستگاه از آن برخوردار است، قرارگیری دست‌ها زیر دستگاه شناسایی شده و مواد شروع به پاشش می‌کنند.
  • می‌توان ظرفیت مخزن دستگاه را از طریق نمایشگر مشاهده کرد.
  • برای این دستگاه مخزنی با گنجایش 1.5 لیتر مواد ضدعفونی کننده در نظر گرفته شده است.
  • دربی در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده که از این قسمت می‌توانید مخزن مواد ضدعفونی کننده را پر نمایید.
  • در هر بار استفاده، مواد ضدعفونی کننده به صورت پودری روی دست‌ها پاشیده خواهد شد.
  • می‌توان زمان پاشش مواد ضدعفونی کننده را از قسمت تنظیمات، تغییر داد.

 

روش‌های نصب و استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست وین طب

 

شرکت تجهیزات پزشکی وین طب این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده است که کاربران می‌توانند از آن به سه صورت استفاده نمایند. با توجه به مکانی که شما قصد استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند را دارید می‌توانید نوع و روش نصب آن را در سه حالت زیر انتخاب نمایید.

 

  • رومیزی:

دستگاه ضدعفونی کننده دست وین طب را می‌توانید روی میز و یا سطحی که در نظر دارید در معرض عبور کاربران قرار دهید تا بتوانند دست خود را ضدعفونی نمایند.

 

  • دیواری:

 

برای اینکه بتوانید دستگاه ضدعفونی کننده دست وین طب را به دیوار نصب نمایید، پایه‌ای طراحی شده که می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید و به کمک آن دستگاه را به دیوار نصب کنید. این پایه در ابعاد 16 × 14 سانتی‌متر طراحی شده است که ابتدا این پایه به دیوار متصل شده سپس دستگاه روی آن نصب می‌شود.

 

برای اطلاعات بیشتر و دسترسی به مرجع بین المللی می توانید به سایت سازمان بهداشت جهانی وارد شوید.

 

image_ea356b0bfd41cd80749ae104832a49a7a84eed5c

 

  • پایه دار:

 

از دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک می‎توانید بر روی پایه ایستاده هم استفاده کنید. این پایه دارای ارتفاع 95 سانتی متر بوده و بخشی که روی زمین قرار می‌گیرد به قطر 26 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است. بنابراین دستگاه به خوبی روی زمین قرار گرفته و امکان سقوط نداشته و آسیبی متوجه دستگاه نخواهد شد. این پایه را نیز می‌توانید به صورت جداگانه خریداری کرده و از دستگاه به صورت پایه دار و درحالت ایستاده استفاده نمایید.

 

نحوه خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست ایرانی از شرکت وین طب

 

برای خرید این دستگاه می‌توانید با بخش فروش و پشتیبانی شرکت وین طب تماس بگیرید، همکاران متخصص در این مجموعه می‌توانند در خصوص انتخاب نوع دستگاه راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه نمایند. پس از انتخاب دستگاه، پیش فاکتور آماده شده و پس از پرداخت مبلغ، دستگاه در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهید رسید.

 

درباره شرکت وین طب

 

شرکت وین طب یکی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصولات و دستگاه‌های مختلف پزشکی و آزمایشگاهی در ایران است که دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک یکی از آن‌ها به شمار می‌آید.

 

این شرکت در سال‌های فعالیت خود، محصولات متنوع و بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. اکنون نیز شرکت وین طب با راه‌اندازی وب سایت خود بستری را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند در این فضا نیز با فعالیت و تولیدات این شرکت آشنا شده و از خدمات آن بهره‌مند گردند. بدین صورت مشتریان می‌توانند با حذف واسطه‌ها دستگاه مورد نظر خود را به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب‌تر، از شرکت وین طب خریداری نمایند.

 

image_63ef24b3410ebc47a44e4c3975c408ee40f6be97

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied