شمانیوز
شما نیوز

در مراسم معارفه سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات؛

تاکیدمدیرعامل بانک کارآفرین بر ضرورت توسعه خدمات بانکداری دیجیتال

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر ضرورت توسعه خدمات بانکداری دیجیتال در راستای همگام‌سازی با تحولات روز دنیا و تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تاکید کرد.

تاکیدمدیرعامل بانک کارآفرین بر ضرورت توسعه خدمات بانکداری دیجیتال

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک در مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید فناوری‌ اطلاعات، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به رویکرد جدید، عزم همکاران بانک کارآفرین در تمامی رده‌های صف و ستاد ارائه، خدمات متنوع، به‌روز و باکیفیت به مشتریان است. در نتیجه این استراتژی بانک کارآفرین شاهد رشد و توسعه کمی و کیفی خواهد بود تا بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. انتظار می‌رود بانک کارآفرین به عنوان یک بانک قانونمدار و پایبند به ضوابط و قوانین، خدمات نوین و مؤثر ارائه دهد که با تشریک مساعی همه همکاران، در آینده نزدیک این امر قابل تحقق خواهد بود.

وی همچنین افزود: در سال‌های اخیر با گسترش فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی در صحنه رقابت جهانی شاهد تغییر و تحول اساسی در زمینه‌های مختلف و از جمله صنعت بانکداری بوده‌ایم. بنابراین همگام‌سازی تمامی فعالیت‌ها و خدمات بانکی ارائه شده به مشتریان در راستای بانکداری دیجیتال صورت خواهد پذیرفت. شرکت هلدینگ نگاه در راستای پاسخگویی به نیازهای بخش فناوری اطلاعات تأسیس شده تا با ارائه خدمات و محصولات جدید در صنعت بانکداری کشور، عملکرد درخشان و قابل دفاعی داشته باشیم.

مدیرعامل بانک کارآفرین وظایف مدیریت فناوری اطلاعات را تشریح کرد و گفت: در ساختار جدید، هلدینگ نگاه و مدیریت فناوری اطلاعات به صورت توأمان و مکمل فعالیت خواهند کرد. مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان مغز استراتژیک و نهاد ناظر، وظیفه نظارت بر روند انجام امور و همچنین ایده‌پردازی، توسعه محصول و تهیه نقشه راه جهت دستیابی به اهداف برنامه دوساله را بر عهده خواهد داشت. تولید محصولات به‌روز و متناسب با نیاز مشتریان و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات فعلی بر اساس برنامه‌های مصوب بانک نیز به شرکت هلدینگ نگاه واگذار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بدون تردید برای ارائه خدمات مالی کارآمدتر به حوزه فین‌تک ورود پیدا خواهیم کرد. مزیت این کار این است که با افراد خوش فکر، جوان و متخصص و اهل فن تعامل برقرار خواهیم کرد و همچنین اهداف توسعه‌ای بانک ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر محقق خواهد شد.

فرزین در ادامه با تشکر از زحمات دکتر قربانیان مدیر پیشین فناوری اطلاعات تصریح کرد: در زمان مدیریت ایشان اصلاحات خوبی در بخش فناوری اطلاعات بانک انجام شد و تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساختی این حوزه صورت پذیرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خانم شجاعی که مسئولیت سرپرستی مدیریت فناوری اطلاعات به ایشان واگذار شده، از همکاران خوب و باسابقه بانک هستند و قطعاً با حمایت‌های تمامی ارکان بانک و همکاران خود در بخش فناوری اطلاعات، با استمرار و تقویت فرایندهای تعریف شده شاهد موفقیت‌های روزافزون این بخش خواهیم بود.

بر اساس این گزارش دکتر قربانیان طی سخنانی با تشکر از زحمات و حمایت‌های تمامی همکاران خود در بخش مدیریت فناوری اطلاعات تاکید کرد: بانک کارآفرین استراتژی تغییر اساسی و اصلاحات زیرساختی در بخش فناوری اطلاعات را برگزیده است و قطعاً شاهد موفقیت‌های روزافزون این بانک در آینده نزدیک خواهیم بود.

شبنم شجاعی سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات بانک کارآفرین نیز طی سخنانی با تشکر از حسن‌ظن و اعتماد مدیرعامل برای سپردن مسئولیت امور فناوری اطلاعات و نیز حمایت از اقدامات زیرساختی دکتر قربانیان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با همراهی و همگامی و حمایت‌های تمامی همکاران و همچنین همکارانمان در هلدینگ نگاه، مشکلات بخش فناوری اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌کنیم و شاهد عملکرد موفقیت‌آمیز این بخش خواهیم بود.

در پایان این مراسم حکم سرپرست جدید فناوری اطلاعات توسط مدیرعامل به وی اعطاء شد و با لوح یادبود و هدیه‌ای از دکتر قربانیان قدردانی شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied