شمانیوز
شما نیوز

نفرات برتر مسابقه عکاسی ژئوپارک جهانی قشم معرفی شدند

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از معرفی نفرات برتر مسابقه عکاسی از مظاهر و نمادهای ژئوپارک با هدف حفاظت از میراث طبیعی و احیای میراث ناملموس قشم و به مناسبت روز جهانی عکاسی خبر داد.

نفرات برتر مسابقه عکاسی ژئوپارک جهانی قشم معرفی شدند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا امری کاظمی بیان کرد: پس از پایان مراحل داوری، عبدالرحیم رحیمی چاهویی موفق به کسب مقام نخست، علی حسن زاده مقام دوم و  محمد تورنگ به عنوان نفر سوم این مسابقه معرفی شدند.

وی ادامه داد همچنین ابراهیم خانگاه، مسلم گورانی و مطهره فراهانی نیز به ترتیب موفق به کسب عناوین چهارم تا ششم این مسابقه عکاسی گردیدند.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «گنجینه های تاریخی و طبیعی قشم» با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و زمین شناسی جزیره قشم برگزار شد.

به گفته امری کاظمی؛ جلب توجه همگانی به اهمیت حفاظت از میراث طبیعی و  احیای میراث ناملموس قشم با تمرکز به محدوده ژئوپارک جهانی قشم از دیگر اهداف این مسابقه عکاسی بود.

وی ادامه داد: حیات وحش، تنوع گیاهی، چشم اندازهای طبیعت، جاذبه های زمین شناختی و آثار تاریخی و میراث ناملموس جزیره محورهای این مسابقه هستند.

براساس این گزارش، آقایان احمد بازماندگان قشمی، عبدالقادر دریانورد و سعید هوشمند داوران این مسابقه عکاسی بودند و علیرضا امری کاظمی، مدیر ژئوپارک جهانی قشم بر نشست هیات داوران این مسابقه نظارت داشت.

گفتنی است، نحوه اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقه عکاسی از مظاهر و نمادهای ژئوپارک قشم متعاقبا به اطلاع نفرات برگزیده این مسابقه می رسد.

 

  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied