شمانیوز
شما نیوز

فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس راور، زرند و کوهبنان

امروز جلسه بررسی و برنامه ریزی برای فعال سازی معادن در مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان های راور، کوهبنان، زرند کرمان با حضور رییس و معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس و مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی در محل دفتر طرح برگزار شد.

فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس راور، زرند و کوهبنان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تصمیمات اتخاذ شده با هدف ایجاد ارزش افزوده در محصولات معدنی و احداث واحدهای فرآوری بر مبنای برنامه‌های اجرایی شامل بازدید از معادن غیرفعال و زیر ظرفیت در معادن شهرستان های راور، زرند و کوهبنان کرمان و مذاکره با معدنداران جهت بررسی نهایی کلینیکی معادن و مشارکت در سرمایه گذاری، اجرای سیاست های راهبردی برای نحوه واگذاری هدفمند محدوده‌های در اختیار سازمان صمت، صورت گرفت.

بر اساس این گزارش بازدید میدانی از معادن و دیدار با مسئولین شهرستان های راور، کوهبنان و زرند در هفته آتی در برنامه‌ها لحاظ شده است.

در جلسه‌ ای دیگر نیز جهت تامین مواد اولیه یک واحد فرآوری مس زیر ظرفیت و یک واحد در آستانه افتتاح با مشارکت معدنداران در تامین خاک از طریق استخراج و حمل به محل کارخانه با ۶ معدن مس نیز عقد قرارداد نهایی و مصوب شد.

لازم به ذکر است این جلسه پس از بازدیدهای میدانی و کارشناسی با برنامه‌هایی که با مشارکت سازمان صمت و کارگروه تخصصی طرح احیای معادن از مناطق و کارخانه‌های فرآوری انجام شده تصمیم سازی و برنامه ریزی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied