شمانیوز
شما نیوز

هماهنگی های سندیکا در راستای خدمت رسانی فوری در مناطق زلزله زده استان گلستان

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران درپی وقوع زلزله در استان گلستان، در تماس تلفنی با رئیس شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در این استان، پیگیر اقدامات صورت گرفته توسط شرکتهای بیمه در مناطق زلزله زده رامیان شد.

هماهنگی های سندیکا در راستای خدمت رسانی فوری در مناطق زلزله زده استان گلستان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر سیدمحمد کریمی روز سه شنبه در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از سرعت عمل هیئت رئیسه شورای هماهنگی گلستان جهت حضور در مناطق زلزله زده؛ ارشادات و سفارشات لازم را به شورای هماهنگی این استان جهت ارزیابی و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن  باهدف کاهش آلام حادثه دیدگان ارایه کرد.

براساس این گزارش هیئت رئیسه شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در استان گلستان، به همراه استاندار و سایر مقامات اجرایی گلستان جهت خدمت رسانی سریع به هموطنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده رامیان حضور یافتند.

لازم به ذکر است زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۴ دقیقه و ۲۴ ثانیه بامداد دوشنبه هفته جاری در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین حوالی شهرستان رامیان در شرق استان گلستان را لرزاند و پس از آن نیز چهار پس لرزه با قدرت ۲.۹ تا سه و یک دهم ریشتر در این منطقه ثبت شد.

شهرستان رامیان در شرق گلستان افزون بر ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied