شمانیوز
شما نیوز

دهقان کیا مطرح کرد

وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران با اعلام رضایت از عملکرد دکتر سالاری طی مدت یکسال اخیر در سازمان تامین اجتماعی، گفت: وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی گام مثبت دیگری بود که در دوره‌های مدیریت قبلی مشاهده نشده بود.

وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران با اشاره به اینکه سالاری در مدت کوتاهی که مسئولیت این سازمان را بر عهده داشتند، اقدامات بسیار مثبتی انجام دادند، گفت: بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان از مهمترین این موارد بود که بعد از ۱۰ سال پیگیری کانون‌های استانی و شهرستانی سراسر کشور، به همت ایشان به ثمر نشست.
 

وی افزود: حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و ۳ هزار میلیارد تومان به منظور تعیین بن و سایر مزایا برای بازنشستگان در نظر گرفته شد که تاثیر خوبی در زندگی این گروه ایجاد شد.

وی ادامه داد: همچنین وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی گام مثبت دیگری بود که در دوره‌های مدیریت قبلی مشاهده نشده بود.

دهقان کیا با بیان اینکه دکتر سالاری تعاملی عالی با تشکل‌های بازنشستگی دارند، گفت: مشکلات مطرح شده در جلسات را دقیقا به همان شکل واقعی، برای پیگیری به دولت انتقال می‌دهند که این امر رویه‌ای بسیار مثبت تلقی می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران، افزایش ده برابری وام بازنشستگان نسبت به سنوات گذشته، به روز رسانی مطالبات مراکز طرف قرارداد، تکریم بازنشستگان و حضور منظم در نشست‌های تشکل‌های بازنشستگی را از دیگر عملکرد‌های مهم دکتر سالاری عنوان کرد.

وی بر ادامه فعالیت سالاری با رویه فعلی در سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied