شمانیوز
شما نیوز

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد تمدید شد

با توجه به استقبال علاقه‌مندان و ایجاد فرصت جهت ارایه آثار از سوی ثبت‌نام کنندگان، مهلت ارسال فیلم به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، تا پایان مهرماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد تمدید شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طبق اعلام دبیرخانه‌ی جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و تداوم ارسال آثار، مهلت ارسال فیلم‌های کوتاه تا پایان مهر سال 1399 تمدید شد. به این ترتیب، افرادی که جهت ارسال آثار در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین سایر علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام، می‌توانند آثار خود را با موضوع «حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی»، به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در دو بخش فیلم‌سازان حرفه‌ای و با تجربه و همچنین جوانان و علاقه‌مندان غیرحرفه‌ای برگزار خواهد شد. مدت زمان نمایش آثار ارسالی به همراه تیتراژ باید بین ۱۸۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه باشد. آثار در ابعاد استاندارد (حداقل ۷۲۰) و در دو کیفیت مناسب بازبینی و اکران، در فرمت‌های MP4 و HD یا FHD تهیه و برای دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

جوایز جشنواره در بخش فیلم‌سازان حرفه‌ای و با تجربه از نفرات اول تا سوم به ترتیب عبارتند از جام زرین پاسارگاد و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، جام سیمین پاسارگاد و مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال و جام بلورین پاسارگاد و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال. همچنین جوایز جشنواره در بخش استعدادهای جوان از نفرات اول تا سوم به ترتیب جام زرین پاسارگاد و مبلغ ۲۰۰ میلیون ‌ریال، جام سیمین پاسارگاد و مبلغ ۱۵۰ میلیون‌ ریال و جام بلورین پاسارگاد و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied